Anonym bruker Skrevet 31. august 2019 #1 Skrevet 31. august 2019 Liker han og har det kjekt med han, med det lille ekstra er ikke helt der. Vet ikke om det kan komme. Hva ville du gjort i min situasjon? Anonymkode: 31db0...477
Anonym bruker Skrevet 31. august 2019 #2 Skrevet 31. august 2019 Hvor lenge har dere møtt hverandre? Anonymkode: 729d0...bc7
Anonym bruker Skrevet 31. august 2019 #3 Skrevet 31. august 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor lenge har dere møtt hverandre? Anonymkode: 729d0...bc7 8-9 ganger så gjerne for tidlig å vite eller? Anonymkode: 31db0...477
Anonym bruker Skrevet 31. august 2019 #4 Skrevet 31. august 2019 Jeg møtte en mann. Jeg likte han. Jeg var ikke forelsket. Jeg tok sjansen. Når vi hadde vært sammen et år, på en veldig romantisk fortausrestaurant i Roma forelsket jeg meg i han for første gang. Han er nå min man, vi har vært sammen 22,5 år, har 3 barn i alderen 4-12 år. Noen ganger tar det bare litt tid, mangel på forelskelse i begynnelsen betyr ikke nødvendigvis at han ikke er den rette. Anonymkode: 22300...044
Anonym bruker Skrevet 31. august 2019 #5 Skrevet 31. august 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: 8-9 ganger så gjerne for tidlig å vite eller? Anonymkode: 31db0...477 Min erfaring er at hvis jeg ikke merker noen gnist etter 2-3 møter, så er kommer det heller ikke. Som regel vet jeg det etter første møte. Altså, ikke at jeg da blir forelsket etter første møte, men om det er en større gnist der. Men ulike personer opplever dette ulikt. Noen må bruke tid og bli trygge på den andre før de greier å forelske seg. Jeg må kjenne at det er noe mer alt tidlig, det er noe med kjemien, noe med glimtet i øynene, noe med "gjenkjennelsen", humoren og om jeg tenner på mannen. Stol på deg selv. Anonymkode: 729d0...bc7
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #6 Skrevet 1. september 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Noen ganger tar det bare litt tid, mangel på forelskelse i begynnelsen betyr ikke nødvendigvis at han ikke er den rette. Anonymkode: 22300...044 På samme måte som at hodestups forelskelse fra dag 1, også kan være i helt feil mann... Anonymkode: 4fc30...621
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #7 Skrevet 1. september 2019 Jeg traff også en jeg likte, men ikke ble forelsket i med en gang. Men, vi var en del sammen og etter en stund så merket jeg at jeg fikk mer og mer følelser for han. Vi er kjærester i dag og jeg er kjempeforelsket i han. Syntes ikke han var særlig kjekk da jeg treff han, men nå er han den flotteste og fineste mannen jeg vet om. Anonymkode: 9d870...69f
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #8 Skrevet 1. september 2019 Har dere hatt sex? Jeg er nok så enkel at møter jeg en mann jeg liker å tilbringe tid med, og vi har bra sex. Så vil jeg med tiden bli forelsket i han. Anonymkode: a3e61...386
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #9 Skrevet 1. september 2019 Vi har hatt sex et par ganger. Håper at den ekstra følelsen skal komme. Ønsker det jo. Men usikker på hva jeg gjør. Fortsette med han eller ikke? Anonymkode: 31db0...477
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå