Gå til innhold

Hvilke knuste tomater er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo så mange merker og priser og velge mellom.

Anonymkode: e95ee...085

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, ja selvfølgelig 🙂 Eldorado sine liker jeg. 

Anonymkode: 8fc50...390

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Oi, ja selvfølgelig 🙂 Eldorado sine liker jeg. 

Takk :)  De på hermetikkboks eller i papp, eller spiller ikke det noen rolle kanskje?

Hi

Skrevet

Pleier å kjøpe de i papp, liker godt den med Hvitløk og oregano, lager ofte pizzahorn / pizzasnurr med den som saus, å jeg pleier å bruke den som saus til spaghetti og kjøttdeig. 

Skrevet

Jeg pleier kjøpe Mutti, for de er finknuste. Ungene her er litt kresne på det med store tomatbiter i maten, de vil ikke ha det ;) Så enklere å kjøpe de som allerede er finmost enn å bruke stavmikseren på de som er "klumpete".

Eldorado har både kommer først og sist i div tester, så det er nok litt smak og behag. Men det er ihvertfall litt smak i dem, ikke helt vannete og sure sånn som noen billigmerker er...

Mutti og Coppola kommer alltid godt ut i tester, men de er ikke av de billigste. Mutti kjøper jeg mange av når de er på 10 kr tilbud.

https://kolonial.no/produkter/9860-mutti-polpa-tomater-knuste-400g/?gclid=CjwKCAjwtajrBRBVEiwA8w2Q8FV4yXyTwKxIkNzL9pFHHe5Rv4j4RFdobNz4ofWpYva9oHFGpPZltRoCCtcQAvD_BwE

Anonymkode: e6cc2...a69

Skrevet

Mutti her også😊

Anonymkode: a43ef...60d

Skrevet

Jeg kjøper Eldorado i papp når det er 3 for 10 kr på Spar.

Anonymkode: 5a064...41e

Skrevet

Eldorado bruker vi. Mutti er bedre, men ikke så mye bedre at det forsvarer prisforskjellen. 

Anonymkode: 55d03...da4

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eldorado bruker vi. Mutti er bedre, men ikke så mye bedre at det forsvarer prisforskjellen. 

Anonymkode: 55d03...da4

Koster ikke akkurat 1000 kr/kg

Skrevet

Mutti bruker jeg. 

Anonymkode: 4384d...819

Skrevet

Eldorado uten tvil 

Anonymkode: 64f76...7a0

Skrevet

Jeg bruker mutti. Er ikke egentlig så nøye hvilket merke, men jeg vil ikke ha tomater med tilsatt krydder eller vann. Krydre vil jeg gjøre selv. Og hvis billige tomater er iblandet vann er de ikke så billige likevel. 

Les bakpå boksen, er mitt tips.

Skrevet

Mutti er min favoritt. Mutti sin pizzasaus er forresten veldig god den også.

Skrevet

Tusen takk for alle tips, da skal jeg teste både Eldorado og Mutti :)

Hi

Skrevet

Mutti uten krydder. Andre merke blir fort litt vannete og egen krydring smaker best

Anonymkode: e5f1e...da0

Skrevet

Mutti 👌🏻 Pizzasaus fra samme er supergod :) 

Anonymkode: bf121...b98

Skrevet
På 31.8.2019 den 23.03, Anonym bruker skrev:

Jeg pleier kjøpe Mutti, for de er finknuste. Ungene her er litt kresne på det med store tomatbiter i maten, de vil ikke ha det ;) Så enklere å kjøpe de som allerede er finmost enn å bruke stavmikseren på de som er "klumpete".

Eldorado har både kommer først og sist i div tester, så det er nok litt smak og behag. Men det er ihvertfall litt smak i dem, ikke helt vannete og sure sånn som noen billigmerker er...

Mutti og Coppola kommer alltid godt ut i tester, men de er ikke av de billigste. Mutti kjøper jeg mange av når de er på 10 kr tilbud.

https://kolonial.no/produkter/9860-mutti-polpa-tomater-knuste-400g/?gclid=CjwKCAjwtajrBRBVEiwA8w2Q8FV4yXyTwKxIkNzL9pFHHe5Rv4j4RFdobNz4ofWpYva9oHFGpPZltRoCCtcQAvD_BwE

Anonymkode: e6cc2...a69

Sammme her

Anonymkode: 4310d...7f2

Skrevet

Kjøper bare mutti. De andre er så vannete. Mutti sine pastasauser er også bra på travle dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...