Anonym bruker Skrevet 31. august 2019 #1 Skrevet 31. august 2019 Noen som kan fortelle litt om symptomer og når/hvordan dere fikk diagnosen? Anonymkode: 97c4c...a6d
Anonym bruker Skrevet 31. august 2019 #2 Skrevet 31. august 2019 Fikk vondt i ryggen mye da jeg var 15-18. De tok blodprøve for en spesiell tupé reumatisme og den var positiv. Da jeg var 35 tiltok smertene og jeg ble sendt på røntgen og fikk da påvist forkalkninger i bekkenet og diagnosen ble satt da. Symptomene er kommet mer og mer etter diagnose. Før den var det mest vondt i ryggen. Nå er det rygg, nakke, skulderblader og anklene som verker. Anonymkode: c579f...66d
Anonym bruker Skrevet 31. august 2019 #3 Skrevet 31. august 2019 Det er jo over 200 revmatiske sykdommer og jeg regner med det er forskjeller fra sykdom til sykdom og fra person til person. Barnet mitt har barneleddgikt. Startet med halting og smerter i ledd, deretter hevelse i noen ledd. Fikk diagnosen basert på sykdomsforløp, blodprøver, ultralyd, MR og røntgen. Anonymkode: a5ffc...b61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå