Anonym bruker Skrevet 31. august 2019 #26 Skrevet 31. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Skjønner ikke hvorfor dette er så drama jeg da, synes du virker langt mer sjalu enn henne. De har en fortid sammen, er sikkert glade i hverandre på den måten ekser med en fin historie er glade i hverandre på, og hun gjorde noe som er heeeelt normalt på FB: la ut felles minner på en venns bursdag. At en kvinne gir en mann denne typen oppmerksomhet betyr ikke at hun er forelska altså. Anonymkode: 236ee...d6f Hvorfor er alt sjalusi om man ikke synes ting er innafor? Dette var jo lite gjennomtenkt, og at hi reagerer på det handler ikke nødvendigvis om sjalusi. Lite respekt fra eksen hans, og om dette var ment som et stikk er jo det heller ikke å respektere mye partnere. Er det mulig at bilde lå inni et album hun la ut og at dette ikke var helt meningen? Uansett rart hun plutselig skulle legge ut bilder når han har fått kjæreste og ikke gjort det før. Prøv heller å le av det og move on. Det er hun alle vil reagere på ikke dere. Anonymkode: 0e22b...0bd
Anonym bruker Skrevet 31. august 2019 #27 Skrevet 31. august 2019 Dere kan jo faktisk velge om det skal bli en stor sak ut av det eller ei. Gjett om det er flaut for henne hvis dere bare sier takk for hilsen. Uten å kommentere bildene 😉. La det fare. Dere har kontroll på situasjonen. Ikke gi dette næring. La denne situasjonen bare dø ut. Anonymkode: 7bed6...7f4
Anonym bruker Skrevet 31. august 2019 #28 Skrevet 31. august 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det samme tenkte jeg! De har en fortid, med gode minner. Det kunne ikke bli de to som delte hverdagen sammen, men det må være lov å mimre over de gode minnene de har? Anonymkode: fe2bc...de4 Ganske spesielt å legge ut gamle bilder av de som kjærester synes jeg. Og spesielt bryllupsbilder hehe. Kleint! Men dette er et filleproblem. La livet gå videre. Anonymkode: 7bed6...7f4
Anonym bruker Skrevet 31. august 2019 #29 Skrevet 31. august 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Emmm nei. Anonymkode: 236ee...d6f Emmm jo. Anonymkode: 66677...d28
Anonym bruker Skrevet 31. august 2019 #30 Skrevet 31. august 2019 Dette er bare flaut og patetisk for hennes del, og dette vil garantert flesteparten som så hilsenen også synes. Eksen til min mann kunne finne på å gjøre sånt, og mannen hadde lenge problemer med å sette å grenser for henne, til min irritasjon, jeg følte at han lot henne få lov å prøve å påvirke han. Kanskje jeg ikke skulle følt sånn, men det er/var for meg en ærlig sak å reagere på alle fremstøtende hennes, det tok aldri slutt. Helt til hun gikk for langt, altså altfor langt, og da innså endelig mannen hva eksen egentlig holdt på med. Han ga henne beskjed om å holde seg unna og han slettet og blokket henne på alle some. Anonymkode: 05f9c...7ea
Anonym bruker Skrevet 31. august 2019 #31 Skrevet 31. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Gjett om det er flaut for henne hvis dere bare sier takk for hilsen. Uten å kommentere bildene 😉. Anonymkode: 7bed6...7f4 Dere? Hi skal vel ikke kommentere noe som helst - hilsenen er ikke til henne. Typen hennes er et selvstendig individ selv om han har kjæreste/samboer/kone. Forstår ikke dette behovet for å absolutt skulle tillegge folk onde motiver. Kan det ikke bare være så enkelt at dama ville legge ut en gratulasjon, slenge med noen bilder (slik kotymen er på FB om dagen) og ikke tenkte så innmari nøye over hvilke bildet hun la ut? Anonymkode: 236ee...d6f
Anonym bruker Skrevet 31. august 2019 #32 Skrevet 31. august 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Dere? Hi skal vel ikke kommentere noe som helst - hilsenen er ikke til henne. Typen hennes er et selvstendig individ selv om han har kjæreste/samboer/kone. Forstår ikke dette behovet for å absolutt skulle tillegge folk onde motiver. Kan det ikke bare være så enkelt at dama ville legge ut en gratulasjon, slenge med noen bilder (slik kotymen er på FB om dagen) og ikke tenkte så innmari nøye over hvilke bildet hun la ut? Anonymkode: 236ee...d6f Men tror du virkelig det? At noen reflekterer så lite over hva de deler på sosiale medier at de bare klemmer ut gamle og ikke relevante bryllupsbilder? Så nedsnødde tror jeg ingen er. Anonymkode: bdfd2...cb0
Anonym bruker Skrevet 31. august 2019 #33 Skrevet 31. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men tror du virkelig det? At noen reflekterer så lite over hva de deler på sosiale medier at de bare klemmer ut gamle og ikke relevante bryllupsbilder? Så nedsnødde tror jeg ingen er. Anonymkode: bdfd2...cb0 Jeg tror vi alle er klar over at dette er gjort med overlegg. Helt klassisk tilfelle eks av typen "vil ikke ha han, men fortsetter å markere territorie". Anonymkode: 879cb...342
Anonym bruker Skrevet 31. august 2019 #34 Skrevet 31. august 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg tror vi alle er klar over at dette er gjort med overlegg. Helt klassisk tilfelle eks av typen "vil ikke ha han, men fortsetter å markere territorie". Anonymkode: 879cb...342 Her er jeg helt enig med deg. Hun vil ikke ha han, men skal nok helt tydelig markere at de faktisk har vært gift og har en fortid, mens jeg «bare» er den nye. HI Anonymkode: 3048f...c39
Anonym bruker Skrevet 31. august 2019 #35 Skrevet 31. august 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her er jeg helt enig med deg. Hun vil ikke ha han, men skal nok helt tydelig markere at de faktisk har vært gift og har en fortid, mens jeg «bare» er den nye. HI Anonymkode: 3048f...c39 Kjip hersketeknikk. Det som er så frustrerende er at dette ofte går helt over hodet på mannfolka, pluss at de ofte fortsetter den konfliktskye rollen de hadde ovenfor den type kvinne når de var i forhold med henne. Tenker ikke på at dette blir illojalt i nytt forhold. Likevel, hvis dette er største problemet du har med dama, så la det gå. Stol på meg, det kunne vært _mye_ verre. Dessuten enig i det mange har skrevet, det er hun som driter seg ut offentlig. Anonymkode: 879cb...342
Anonym bruker Skrevet 31. august 2019 #36 Skrevet 31. august 2019 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her er jeg helt enig med deg. Hun vil ikke ha han, men skal nok helt tydelig markere at de faktisk har vært gift og har en fortid, mens jeg «bare» er den nye. HI Anonymkode: 3048f...c39 Og hvis mannen din bare skriver "takk" og ikke noe som helst mer, og du klokelig ikke skriver noe i det hele tatt, så er det kun hun som sitter igjen med svarteper og som latterliggjør seg selv. Anonymkode: 6fda3...8c5
Anonym bruker Skrevet 31. august 2019 #37 Skrevet 31. august 2019 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og hvis mannen din bare skriver "takk" og ikke noe som helst mer, og du klokelig ikke skriver noe i det hele tatt, så er det kun hun som sitter igjen med svarteper og som latterliggjør seg selv. Anonymkode: 6fda3...8c5 Han har bare ignorert det totalt, og jeg skal hvertfall ikke skrive noe 😱 Anonymkode: 3048f...c39
Anonym bruker Skrevet 31. august 2019 #38 Skrevet 31. august 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Han har bare ignorert det totalt, og jeg skal hvertfall ikke skrive noe 😱 Anonymkode: 3048f...c39 Bra! Anonymkode: 6fda3...8c5
Anonym bruker Skrevet 31. august 2019 #39 Skrevet 31. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kjip hersketeknikk. Det som er så frustrerende er at dette ofte går helt over hodet på mannfolka, pluss at de ofte fortsetter den konfliktskye rollen de hadde ovenfor den type kvinne når de var i forhold med henne. Tenker ikke på at dette blir illojalt i nytt forhold. Likevel, hvis dette er største problemet du har med dama, så la det gå. Stol på meg, det kunne vært _mye_ verre. Dessuten enig i det mange har skrevet, det er hun som driter seg ut offentlig. Anonymkode: 879cb...342 Hun er ganske masete og ringer helt uten grunn. Barna er voksne og klarer seg selv. Anonymkode: 3048f...c39
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #40 Skrevet 1. september 2019 Bagatell. Anonymkode: 4726a...f77
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #41 Skrevet 1. september 2019 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Her er jeg helt enig med deg. Hun vil ikke ha han, men skal nok helt tydelig markere at de faktisk har vært gift og har en fortid, mens jeg «bare» er den nye. HI Anonymkode: 3048f...c39 Det er jo du selv som føler deg som «bare» den nye. Hvis ikke, så hadde ikke dette bildet hatt noen makt over deg. Anonymkode: 4726a...f77
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #42 Skrevet 1. september 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo du selv som føler deg som «bare» den nye. Hvis ikke, så hadde ikke dette bildet hatt noen makt over deg. Anonymkode: 4726a...f77 Nei, jeg føler meg ikke bare sim den nye. Dette innlegget hennes har ingen som helst makt over meg, jeg syntes bare det er ganske patetisk. Hadde en venninne gjort det på sin eks mann sin bursdag hadde jeg sagt det til henne at jeg hadde bare syntes hun driter seg fullstendig ut. Anonymkode: 3048f...c39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå