Gå til innhold

Eksen la ut bryllupsbildet i bursdagshilsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min hadde bursdag for noen dager siden. Ekskona hans la en bursdaghilsen på Facebook siden hans med flere bilder av de to fra «gamle dager» bl.a bryllupsbilde. Bruke flere hjerter i hilsenen. De har vært skilt i to år. Jeg likte det absolutt ikke og ikke kjæresten min heller. Hun har ikke gjort det tidligere. Jeg mener han burde slette hele hilsenen, han kvier seg litt i tilfelle hun blir sur. Han vil ikke bli uvenner pga barna. 

Anonymkode: 3048f...c39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere ikke bare overse det? 

Anonymkode: cf914...003

Skrevet

Folk gjør ofte det i bursdsagshilsner på Facebook. Legger ut en samling med bilder av seg selv og den som har bursdag. Ville tenkt det var frekt å slette det. 

Anonymkode: f13f7...b4e

Skrevet

Drit i det. Hu er jo bare super klein!!! Alle vil jo bare synes det flaut og synes synd på henne... På den litt patetiske måten. 

Ville bare takka for alle gratulasjonene. Hadde ikke blitt sjalu ihvertfall ... er BARE flaut. Sitter å rødmer bare med tanken.

Anonymkode: eb5aa...b55

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjæresten min hadde bursdag for noen dager siden. Ekskona hans la en bursdaghilsen på Facebook siden hans med flere bilder av de to fra «gamle dager» bl.a bryllupsbilde. Bruke flere hjerter i hilsenen. De har vært skilt i to år. Jeg likte det absolutt ikke og ikke kjæresten min heller. Hun har ikke gjort det tidligere. Jeg mener han burde slette hele hilsenen, han kvier seg litt i tilfelle hun blir sur. Han vil ikke bli uvenner pga barna. 

Tror kanskje eg hadde gitt beskjed til eksen min om at d kanskje ikke var helt innafor og gjøre... 

Men hvis du klarer og se på d med litt nøytrale øyne så vil eg si d er eks som har dummet seg litt ut her, de aller fleste som har sett den posten vil nok tenke at uff stakkar som ikke komme seg videre i livet... 

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Folk gjør ofte det i bursdsagshilsner på Facebook. Legger ut en samling med bilder av seg selv og den som har bursdag. Ville tenkt det var frekt å slette det. 

Anonymkode: f13f7...b4e

Hun har ikke gjort det tidligere, kun nå da han har fått kjæreste.

Skrevet

Ignorer... Ikke gi henne det hun vil ha, en reaksjon. 

I allefall ikke du, fordi da blir du "den sjalu nye dama". 

Hadde ledd det bort, og ikke sunket til hennes nivå. 

Om det blir mer, eller forvirrer barna, burde kjæresten din ta en prat med hun. 

Anonymkode: 28bcd...a72

Skrevet

Han kan slette den fra sin vegg uten å slette hele innleggete, da blir den bare stående på hennes vegg.

Det er uansett henne dette er kleint for, folk vil tenke at det er synd på henne som ikke har kommet over han.

Anonymkode: 1e614...1e8

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han kan slette den fra sin vegg uten å slette hele innleggete, da blir den bare stående på hennes vegg.

Det er uansett henne dette er kleint for, folk vil tenke at det er synd på henne som ikke har kommet over han.

Anonymkode: 1e614...1e8

Ikke hvis hun har publisert det på hans vegg. Det gjelder kun hvis hun har laget et innlegg på egen side, og tagget ham. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ikke hvis hun har publisert det på hans vegg. Det gjelder kun hvis hun har laget et innlegg på egen side, og tagget ham. 

Det er bare publisert på hans vegg. 

Skrevet

😂

Jaja

Anonymkode: 66677...d28

Skrevet

Om det skjedde for et par dager siden så er det jo borte fra feeden til folk for lengst, og ingen vil legge merke til om det er der eller blir sletta. Ignorer det. Dere har ingenting å vinne på å gi det oppmerksomhet.

Skrevet

Det er jo bare henne det er trist/patetisk for. 

La det gå, det er ikke verd å lage styr om. 

Anonymkode: bdfd2...cb0

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dette er så drama jeg da, synes du virker langt mer sjalu enn henne. De har en fortid sammen, er sikkert glade i hverandre på den måten ekser med en fin historie er glade i hverandre på, og hun gjorde noe som er heeeelt normalt på FB: la ut felles minner på en venns bursdag.

At en kvinne gir en mann denne typen oppmerksomhet betyr ikke at hun er forelska altså.

Anonymkode: 236ee...d6f

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor dette er så drama jeg da, synes du virker langt mer sjalu enn henne. De har en fortid sammen, er sikkert glade i hverandre på den måten ekser med en fin historie er glade i hverandre på, og hun gjorde noe som er heeeelt normalt på FB: la ut felles minner på en venns bursdag.

At en kvinne gir en mann denne typen oppmerksomhet betyr ikke at hun er forelska altså.

Emmm jo. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Emmm jo. 

Emmm nei.

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det samme tenkte jeg! 

De har en fortid, med gode minner. Det kunne ikke bli de to som delte hverdagen sammen, men det må være lov å mimre over de gode minnene de har?

Anonymkode: fe2bc...de4

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det samme tenkte jeg! 

De har en fortid, med gode minner. Det kunne ikke bli de to som delte hverdagen sammen, men det må være lov å mimre over de gode minnene de har?

Enig i det, men altså bryllupsbilder? Det er mer enn å dele gode minner, altså. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig i det, men altså bryllupsbilder? Det er mer enn å dele gode minner, altså. 

Les HI. Der står det «bl.a bryllupsbilder». Ikke «bare bryllupsbilde».

Skrevet

Flaut, flaut og flaut... Ikke for deg, men denne exen. Stakkars 🙄

Anonymkode: eb5aa...b55

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Les HI. Der står det «bl.a bryllupsbilder». Ikke «bare bryllupsbilde».

Ja? Det var bryllupsbildet det ble reagert ekstra på? Som sikkert 100 % av de som såg statusen. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ingen som lager drama her, men syntes det er ganske spesielt og patetisk. Tidligere har hun kun skrevet gratulerer med dagen, men i år da han har kjæreste, er det både hjerter og  bilder av de to sammen, deriblandt bryllupsbildet. Hadde du gjort det med din eks? 

HI

Skrevet

Hev deg høyt over det. Veldig mye mer pinlig for henne enn for kjæresten din og deg. 

Anonymkode: 6fda3...8c5

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen som lager drama her, men syntes det er ganske spesielt og patetisk. Tidligere har hun kun skrevet gratulerer med dagen, men i år da han har kjæreste, er det både hjerter og  bilder av de to sammen, deriblandt bryllupsbildet. Hadde du gjort det med din eks? 

HI

Det må du jo få mene. Men hva var poenget med tråden? Å få støtte i hvor teit og patetisk denne eksen er? 

Ikke sikkert hun overtenkte så mye før hun la ut denne hilsenen, selv om du overtenker i etterkant og prøver å tillegge hennes all verdens rare motiver og onde hensikter.

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI

Men det er jo hun det er litt kleint for, men om dere begynner å lage styr og skal slette det og greier, da hadde jeg stusset mer

Anonymkode: 008ed...db5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...