Gå til innhold

Noen som er med en yngre mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flørter med en fyr på nettet som er 7 år yngre enn meg, han er 31 og jeg er 38. Først tenkte jeg no way men hadde det vært andre veien så hadde jeg ikke tenkt noe over det, om han var 7 år eldre enn meg. Han virker moden nok for meg, han jobber på sykehuset, jeg er moden men føler meg yngre enn det jeg er. Vi bor i samme kommune, bare tar det slow :)

Noen her som er med en mann som er minst 5 år yngre og begge er over 30? Fått kommentarer på det? Ikke at jeg bryr meg om slikt men er nysgjerrig. Funker aldersforskjellen greit? :)

Anonymkode: bb165...1f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann er åtte år yngre enn meg.

De første kommentarene fra venner var at jeg var på barnerov. Sagt på en vennlig og spøksom måte.

Vårt forhold fungerer utmerket, vi har ei datter på syv måneder nå! Kjenner ikke så mye til aldersforskjellen,  mer til (hvs skal jeg kalle det...)...Jeg er norsk, han er britisk, og vi bor i England. 

Anonymkode: 29e2a...942

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min mann er åtte år yngre enn meg.

De første kommentarene fra venner var at jeg var på barnerov. Sagt på en vennlig og spøksom måte.

Vårt forhold fungerer utmerket, vi har ei datter på syv måneder nå! Kjenner ikke så mye til aldersforskjellen,  mer til (hvs skal jeg kalle det...)...Jeg er norsk, han er britisk, og vi bor i England. 

Ja jeg ser for meg spøker 😅 Hvor gamle er dere? 

Skrevet

Et vennepar av oss har aldersforskjellen den veien, og det er det ingen som tenker noe på. Nå er de 40 og 48 år og har det tilsynelatende strålende sammen. 

Hun hadde litt betenkeligheter i starten, av samme grunn som deg, men heldigvis tok hun til vett og gikk for kjærligheten. 

Anonymkode: 6cd9c...076

Skrevet

Det er 7 år mellom mannen og meg, jeg var litt usikker i begynnelsen, følte han kunne finne noe yngre🙈 Heldigvis klarte han å få meg på bedre tanker og vi er lykkelig gift❤Etter hvert betydde ikke alderen noe, vi er ganske lik, har de samme verdiene og interessene, og vi trives sammen.

Anonymkode: 8cd78...0bd

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg ser for meg spøker 😅 Hvor gamle er dere? 

Jeg er 40 og han er 32. 

Skrevet

Spørsmålet er jo om han har fått de barna han ønsker seg? Ellers så tar du jo fra han den muligheten. 

Anonymkode: aa9c5...960

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spørsmålet er jo om han har fått de barna han ønsker seg? Ellers så tar du jo fra han den muligheten. 

Det gjer ho jo ikkje! Han er ikkje så ung at han ikkje er ansvarleg for sine eigne val. Og om han vel ei dame på 38 så skjønnar han jo at dei enten må få born fort eller så blir det kanskje ingen, men det er jo ei problemstilling uansett kven ein blir saman med. Finst jo damer på 32 som veit at dei ikkje vil ha born og. 

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For en slem og tankeløse ting å si. 

Anonymkode: 8cd78...0bd

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så jeg er steril mener du? Jeg er ikke det som jeg vet, så kan absolutt få ett barn el to til. Han har ikke barn men jeg har. Men om jeg var steril eller ikke ønsket flere barn så hadde jeg selvfølgelig fortalt han det også måtte han da velge.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så jeg er steril mener du? Jeg er ikke det som jeg vet, så kan absolutt få ett barn el to til. Han har ikke barn men jeg har. Men om jeg var steril eller ikke ønsket flere barn så hadde jeg selvfølgelig fortalt han det også måtte han da velge.

Du er 38, plutselig 40, og sjansen for å bære fram et friskt barn er betydelig mindre.

Skrevet
På 31.8.2019 den 18.57, Anonym bruker skrev:

Du er 38, plutselig 40, og sjansen for å bære fram et friskt barn er betydelig mindre.

Det har ikke falt deg inn at jeg kanskje har lyvet på alderen for å ikke bli gjenkjent? Dessuten får mange barn i slutten av 30 årene som er friske.

Skrevet

Ikke noe i veien å få barn som 39, 40, 41, 42 osv. Go for it HI!

Folk som poster her inne må slutte å bry seg om alle de surmaga kjerringene der ute som er så bitre over sine egne liv at de vil ødelegge alle andres. Det er ditt liv og dine valg HI. Ingen vil stusse på at du er litt eldre enn han.

Lykke til!

Anonymkode: 73ae8...f83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...