Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #26 Skrevet 1. september 2019 På 30.8.2019 den 16.34, Anonym bruker skrev: at hun som hun hadde sex med er bifil eller lesbisk ,bare fordi hun lå med henne, jeg vet hun at hun ikke er det og vet at mange heterofile jenter er nygerrige, har ligget med flere selv, de er bare nyggerig på jente sex. Er bare redd hun blir såret, hva bør jeg gjøre ? Anonymkode: 1b0e5...78c Dere er begge bifil. Anonymkode: 177dd...12c
Elizabeth Skrevet 1. september 2019 #27 Skrevet 1. september 2019 På 30.8.2019 den 16.34, Anonym bruker skrev: at hun som hun hadde sex med er bifil eller lesbisk ,bare fordi hun lå med henne, jeg vet hun at hun ikke er det og vet at mange heterofile jenter er nygerrige, har ligget med flere selv, de er bare nyggerig på jente sex. Er bare redd hun blir såret, hva bør jeg gjøre ? Anonymkode: 1b0e5...78c Ok, selv er jeg bifil, dvs at jeg tenner på både menn og kvinner. Jeg har kun vært forelsket én gang, å det var i min eks som var mann, eller gutt den gang. For meg så virker det So at dere begge er bifile, men gjør det noe da?🙂
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #28 Skrevet 1. september 2019 Det er faktisk ikke noe som heter kjønn. Det er bare tiltrekning på et metafysisk nivå. Anonymkode: a93c0...7e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå