Anonym bruker Skrevet 30. august 2019 #1 Skrevet 30. august 2019 her er min : idag : på egon med ei venninne imorgen : taco med et vennepar søndag : kylling karbonader, fullkorn pasta og brokolli og blomkål Mandag : skal jeg i en kirke og spise,så vet ikke hva Tirsdag : Laks ,bakte små poteter, råkost og rømme Onsdag : Lapkaus Torsdag : skal på besøk, så får middagen servert Anonymkode: 3db09...522
Anonym bruker Skrevet 30. august 2019 #2 Skrevet 30. august 2019 I dag. Stekt laks ned potet og grønnsaker lørdag: pizza søndag: Bidos mandag: pannekaker med ertesuppe tirsdag Torsk onsdag. Kylling torsdag gryte med rein kjøtt fredag laks lørdag vet ikke søndag vet ikke Anonymkode: 1acd5...b7a
Anonym bruker Skrevet 30. august 2019 #3 Skrevet 30. august 2019 Fiskegrateng med gulrøtter og poteter Tomat og paprikasuppe med Chorizo, kikerter, rømme og makaroni pasta bolognese gyros italiensk klippfisk Ørret med paprikaris og hjertesalat ut og spise middag Anonymkode: af3b0...d26
Anonym bruker Skrevet 30. august 2019 #4 Skrevet 30. august 2019 I dag: pasta med kjøttsaus Lørdag: hjemmelaget pizza Søndag: lapskaus Mandag: resten av søndagsmiddagen Tirsdag: på besøk Onsdag: omelett og salat Torsdag: hjemmelaget hamburger Anonymkode: 9c3c6...7d6
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #5 Skrevet 1. september 2019 mye godt her, blir noe til neste ukes meny Anonymkode: 3db09...522
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #6 Skrevet 1. september 2019 Pasta bolonjes Mexicansk gryte Taco Sjilli kon karne Pizza Lasanje Italjensk gryte nam man 😋 Anonymkode: dfb04...948
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #7 Skrevet 1. september 2019 Bacalao Pasta med aubergine og fetaost Ovnsbakt lettsalta torsk med fløtesaus, poteter og masse grønnsaker Rødbetsuppe med rømme og baguett Pasta med saus av kremet avocado, basilikum og brokkoli Pizza med blåmuggost Anonymkode: 9b7e7...a9e
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #8 Skrevet 1. september 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Pasta bolonjes Mexicansk gryte Taco Sjilli kon karne Pizza Lasanje Italjensk gryte nam man 😋 Anonymkode: dfb04...948 Tuller du? Ikke kan du skrive og det er kun usunne middager. Ikke noe rent kjøtt eller fisk? Anonymkode: d3ea0...c1f
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #9 Skrevet 1. september 2019 Mandag: hjemmelaget tomatsuppe med egg og diverse tirsdag: pasta med skinke og erter onsdag: fiskepanetter torsdag: pølser og potetmos pluss diverse relisher fredag: taco i en eller anna form Anonymkode: 2ff88...a1b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #10 Skrevet 1. september 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tuller du? Ikke kan du skrive og det er kun usunne middager. Ikke noe rent kjøtt eller fisk? Anonymkode: d3ea0...c1f Er så utrolig ufint og pirke på skrivefeil. Du skjønte hva han mente?? Jeg skal forøvrig ha insjiladas i dag. Anonymkode: b01b3...718
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #11 Skrevet 1. september 2019 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tuller du? Ikke kan du skrive og det er kun usunne middager. Ikke noe rent kjøtt eller fisk? Anonymkode: d3ea0...c1f Viste ikke at det er konkurranse på å skrive? Klart jeg har kjøtt og fisk! Jeg bruker laks og skampi i taco. Rent kjøtt i grytene, sjylling på pizza, og alt er laget fra bunnen. Men skrive kan jeg ikke. Det har jeg aldri klart. Takk får at du fårteller meg det. Sånn i tilfelle jeg ikke var klar over det eller? Ta deg en bålle. En sukkerfri en siden du er så snerpen! Anonymkode: dfb04...948
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #12 Skrevet 1. september 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Pasta bolonjes Mexicansk gryte Taco Sjilli kon karne Pizza Lasanje Italjensk gryte nam man 😋 Anonymkode: dfb04...948 Oj, her var det mange rare middagsretter! Anonymkode: 88648...dd6
Anonym bruker Skrevet 1. september 2019 #13 Skrevet 1. september 2019 I dag: kjøttsuppe I morgen: kjøttsupperester med kjøttboller Tirsdag: seibiff med løk, poteter og brokkoli Onsdag: blomkålsuppe med bacon Torsdag: fiskekaker med nudler, wokgrønnsaker og sweet chili saus Fredag: taco, uvisst hvilken variant Lørdag: pizza Søndag: sosakjøtt av hjort, evt hjortegryte Anonymkode: 606e9...c44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå