Gå til innhold

Storm?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst på navnet storm til den kommende sønnen min. Men er det for mye?

Anonymkode: c0ac1...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er litt «corny». En voksen mann i 30-årene , som heter Storm? 

Anonymkode: 9b8cd...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er litt «corny». En voksen mann i 30-årene , som heter Storm? 

Anonymkode: 9b8cd...0e5

Ja, og så? Er du så "corny" at du sier sånt? Alle må jo bli voksne en gang? Mener du at Storm er noe verre enn alt annet av de tusen navnene der ute?

Anonymkode: d5861...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Storm syntes jeg er veldig fint, og passer både voksen og barn. 

Tenkte på det selv til min eldste, men akkurat da kom det selvsagt en karakter med dette navnet i hotell cesar... jepp, jeg er "så" gammel... og navnet ble kjempepopulært. Så vi valgte et annet. Men skulle vi hatt fler barn nå så ville jeg klart vurdert det. 

Anonymkode: 53e9b...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min smak men like greit som så mye annet. Litt vel dramatisk synes jeg. Men det er så mange som heter det nå, at det er ikke et navn man reagerer på.

Anonymkode: 71da0...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig dårlig smak. Du får heller kalle bikkja di Storm og finne et ordentlig navn til barnet.

Anonymkode: 73f3a...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fryktelig dårlig smak. Du får heller kalle bikkja di Storm og finne et ordentlig navn til barnet.

Anonymkode: 73f3a...cf2

Smaken er som baken, kanskje vi synes ungene dine har grusomme navn!

Anonymkode: d5861...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker navnet Storm, men siden jeg bare har jenter, så kalte jeg hunden for Storm istedet😊

Anonymkode: 94eab...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 31.8.2019 den 1.06, Anonym bruker skrev:

Ja, og så? Er du så "corny" at du sier sånt? Alle må jo bli voksne en gang? Mener du at Storm er noe verre enn alt annet av de tusen navnene der ute?

Anonymkode: d5861...163

Jeg har rett til min personlige mening. Det du gjør, er personangrep. Det er stor forskjell.

Jeg ser også at du angriper en annen som sier sin mening om navnet, så jeg antar du har en sønn med dette navnet og føler du må forsvare det? Det er ikke vårt problem. Vi har fortsatt rett til vår mening. 

Anonymkode: 9b8cd...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva med Orkan, Syklon, Tyfon eller rett og slett Regnvær?

Anonymkode: aa796...56c

Hva med å ikke svare som en idiot?

Anonymkode: 5774b...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎01‎.‎09‎.‎2019 den 15.15, Anonym bruker skrev:

Jeg har rett til min personlige mening. Det du gjør, er personangrep. Det er stor forskjell.

Jeg ser også at du angriper en annen som sier sin mening om navnet, så jeg antar du har en sønn med dette navnet og føler du må forsvare det? Det er ikke vårt problem. Vi har fortsatt rett til vår mening. 

Anonymkode: 9b8cd...0e5

Nei, jeg har ikke en sønn med det navnet. Og jeg har like mye rett å si min mening som du har.

Anonymkode: d5861...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎01‎.‎09‎.‎2019 den 15.15, Anonym bruker skrev:

Jeg har rett til min personlige mening. Det du gjør, er personangrep. Det er stor forskjell.

Jeg ser også at du angriper en annen som sier sin mening om navnet, så jeg antar du har en sønn med dette navnet og føler du må forsvare det? Det er ikke vårt problem. Vi har fortsatt rett til vår mening. 

Anonymkode: 9b8cd...0e5

At du mener at det jeg svarer er personangrep sier jo litt om deg da. Da vet du virkelig ikke hva personangrep er, les deg opp.

Anonymkode: d5861...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Steknav! (Storm er ikke noe navn)

Anonymkode: aa796...56c

Det er ett gammelt norsk dansk navn med opprinnelse fra England. Det er mye mer ett navn enn de nymotens navnene som er nå!

Anonymkode: c0ac1...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...