Anonym bruker Skrevet 30. august 2019 #1 Skrevet 30. august 2019 Har de siste fire mnd. slitt med smerter som stråler ned i foten. Isjias sier legen. Trener og går til fysio. Spesielt om natten er det ille. Noe som går utover nattesøvnen. I går spurte jeg arbeidsgiver om tilrettelegging for en periode, men han var helt uvillig. Sa at så lenge jeg ikke hadde vert sykemeldt var det uaktuelt. Dette er en IA bedrift. Trodde de var tjent med å unngå sykemeldinger. Noen som vet om dette stemmer? Anonymkode: c7052...874
Anonym bruker Skrevet 30. august 2019 #2 Skrevet 30. august 2019 Kan ikke svare på spørsmålet ditt, men det må være en dårlig sjef som ikke sørger for tilrettelegging før det er «for sent». God bedring! Anonymkode: 6c3de...52b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2019 #3 Skrevet 30. august 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan ikke svare på spørsmålet ditt, men det må være en dårlig sjef som ikke sørger for tilrettelegging før det er «for sent». God bedring! Anonymkode: 6c3de...52b Tusen takk! Ja, jeg ble litt paff.. Kjenner ikke lover og regler så godt, men tenkte jeg skulle høre litt med tillitsvalgte. Anonymkode: c7052...874
Anonym bruker Skrevet 30. august 2019 #4 Skrevet 30. august 2019 Hvilken tilrettelegging ba du om da? Det er jo ikke alt som er så enkelt å gjennomføre eller som virker som noen god idee på en sjef. Hadde du med noen uttalelse fra legen om at dette var noe du trengte? Anonymkode: 8bdf5...66d
Anonym bruker Skrevet 30. august 2019 #5 Skrevet 30. august 2019 Har ikke peilig på hva du har krav på der, men vil bare tipse deg om at det kan hjelpe å ligge på magen. Om isjiasnerven er i klem og det blir verre om natta fjernes gjerne presset mot nerven om du legger deg på magen. Hilsen ei som også sliter med isjias innimellom. Anonymkode: 9d86b...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå