Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #1 Skrevet 29. august 2019 Hun er så befriende ærlig. Jeg ga henne kompliment for håret, og hun svarte at ja, ikke sant det ble fint!? Skryter av maten hennes og hun er helt enig i at det er kjempegodt, osv osv. Hun tar imot kompliment helt uanstrengt og med den største selvfølge og er helt enig i at hun er kjempeflink å strikke 😍 jeg digger henne og prøver å bli litt mer som henne da jeg har lett for å snakke meg selv ned om noen skryter av meg. Noen andre som har personer i livet som er så fornøyde med eget liv? Anonymkode: 7c3fd...b81
Elizabeth Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun er så befriende ærlig. Jeg ga henne kompliment for håret, og hun svarte at ja, ikke sant det ble fint!? Skryter av maten hennes og hun er helt enig i at det er kjempegodt, osv osv. Hun tar imot kompliment helt uanstrengt og med den største selvfølge og er helt enig i at hun er kjempeflink å strikke 😍 jeg digger henne og prøver å bli litt mer som henne da jeg har lett for å snakke meg selv ned om noen skryter av meg. Noen andre som har personer i livet som er så fornøyde med eget liv? Anonymkode: 7c3fd...b81 Du er betatt du😊
Elizabeth Skrevet 29. august 2019 #3 Skrevet 29. august 2019 Neida, bare tøyser🙂 Det flott med sånne venninner😉
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #4 Skrevet 29. august 2019 Min bestemor var slik på flere områder. Jeg husker som om det skulle vært i går - selv om det er over 40 år siden - da hun stod og ordnet håret sin en dag foran speilet, hun skulle en tur i byen midt på dagen. Ikke noe spesielt og hun gjorde egentlig ikke noe annet enn å børste håret sitt og ha litt hårspray i det. Så så hun seg i speilet og sa til meg og den andre som var der og sa at hun bare var sååå fornøyd med håret sitt, at hun syntes hun hadde så fint hår. Ikke var hun nyklippet da heller, men kjempefornøyd var hun uansett. Jeg tror det er viktig å ha litt slik holdning. Jeg var ekstrem i andre retningen tidligere. Som lita var jeg ekstremt beskjeden, overtolket alt jeg sa og gjorde, var min egen største kritiker. Det tok meg mange år å snu det, ble godt voksen før jeg greide å snu. Det er lov å vise at man er fornøyd med seg selv og det man gjør! Det er sunt! Så lenge man ikke blir høy på seg selv eller arrogant så er det bare sunt. Og et godt eksempel. Anonymkode: fdb06...365
Anonym bruker Skrevet 30. august 2019 #5 Skrevet 30. august 2019 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Min bestemor var slik på flere områder. Jeg husker som om det skulle vært i går - selv om det er over 40 år siden - da hun stod og ordnet håret sin en dag foran speilet, hun skulle en tur i byen midt på dagen. Ikke noe spesielt og hun gjorde egentlig ikke noe annet enn å børste håret sitt og ha litt hårspray i det. Så så hun seg i speilet og sa til meg og den andre som var der og sa at hun bare var sååå fornøyd med håret sitt, at hun syntes hun hadde så fint hår. Ikke var hun nyklippet da heller, men kjempefornøyd var hun uansett. Jeg tror det er viktig å ha litt slik holdning. Jeg var ekstrem i andre retningen tidligere. Som lita var jeg ekstremt beskjeden, overtolket alt jeg sa og gjorde, var min egen største kritiker. Det tok meg mange år å snu det, ble godt voksen før jeg greide å snu. Det er lov å vise at man er fornøyd med seg selv og det man gjør! Det er sunt! Så lenge man ikke blir høy på seg selv eller arrogant så er det bare sunt. Og et godt eksempel. Anonymkode: fdb06...365 Det er akkurat sånn. Hun er ikke arrogant eller høy på seg selv, og kan godt fortelle om ting som ikke går bra, men hun har ikke snev av falsk beskjedenhet. Syns hun maten hun har laget er god, kan hun god skryte av den selv. Bare ærlig og et eksempel til etterfølgelse, syns jeg. Hun er også flink til å skryte av andre. Hi Anonymkode: 7c3fd...b81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå