Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #1 Skrevet 29. august 2019 Bare 2% av oss i verden 🤗☺️ Anonymkode: 0d053...0e7
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 Jeg har egentlig ganske mørke, grønne øyne, men i spesifikke lys ser de nesten lyseblå ut, og i annet lys er de nærmest brune Veldig rart hvordan lyset kan ha så mye å si Anonymkode: 09d68...5b9
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #3 Skrevet 29. august 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har egentlig ganske mørke, grønne øyne, men i spesifikke lys ser de nesten lyseblå ut, og i annet lys er de nærmest brune Veldig rart hvordan lyset kan ha så mye å si Anonymkode: 09d68...5b9 Oi, utrolig flott farge Anonymkode: 6a2b5...a9d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #4 Skrevet 29. august 2019 Har hørt at man ikke skal legge ut bilder av øynene sine... Anonymkode: 7219d...b37
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #5 Skrevet 29. august 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har hørt at man ikke skal legge ut bilder av øynene sine... Anonymkode: 7219d...b37 Jeg har ikke hørt det, men har tenkt det samme. Nå kan jo iris brukes som identifikasjon, da den er unik for den enkelte. Anonymkode: e6a16...afe
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #6 Skrevet 29. august 2019 Jeg tror ikke iris på slike «utydelige» bilder har så veldig mye å si :) det er vel ikke noe mer farlig å legge ut her enn å bytte profilbilde på Facebook? Folk sine øyne er jo på det bildet og tusen andre bilder på nett fra før av?🤷🏼♀️ Anonymkode: 09d68...5b9
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #7 Skrevet 29. august 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror ikke iris på slike «utydelige» bilder har så veldig mye å si :) det er vel ikke noe mer farlig å legge ut her enn å bytte profilbilde på Facebook? Folk sine øyne er jo på det bildet og tusen andre bilder på nett fra før av?🤷🏼♀️ Anonymkode: 09d68...5b9 Jeg bruker solbriller på profilen på Facebook, så vet ikke helt. Facebook bruker ansiktet ditt. Anonymkode: 7219d...b37
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #8 Skrevet 29. august 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bruker solbriller på profilen på Facebook, så vet ikke helt. Facebook bruker ansiktet ditt. Anonymkode: 7219d...b37 Så man skal gå rundt å være skikkelig paranoid? Teipe kameraet på pcen i tilfelle man blir hacket og «spionert» på? Ha på solbriller på facebook-bildet, i frykt for at noen skal stjele(?) irisen din for å identifisere deg? Kanskje man skal begynne å gå med hansker også, sånn i tilfelle man ved uhell legger igjen fingeravtrykket sitt på et bord, håndtak eller annet når man er ute? For min del blir dette litt for teit, og jeg har hvertfall ikke tenkt til å leve livet mitt i frykt for at noen skal bruke informasjon om meg på feil måte. Må si at jeg selvfølgelig ikke legger ut ufine bilder, sensitiv informasjon og lignende, men å legge ut uskyldige ting som et profilbilde på Facebook hvor øynene mine vises eller å legge ut bilder av øyne generelt ser jeg ikke noe problem med. Anonymkode: 09d68...5b9
Kaffekanne Skrevet 29. august 2019 #9 Skrevet 29. august 2019 Jeg klarte ikke å ta et godt bilde 😆 Mascaraen kom veldig tydelig frem haha
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #10 Skrevet 29. august 2019 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bruker solbriller på profilen på Facebook, så vet ikke helt. Facebook bruker ansiktet ditt. Anonymkode: 7219d...b37 For at de ikke skal "stjele" irisen din da eller ? Anonymkode: 6a2b5...a9d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #11 Skrevet 29. august 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så man skal gå rundt å være skikkelig paranoid? Teipe kameraet på pcen i tilfelle man blir hacket og «spionert» på? Ha på solbriller på facebook-bildet, i frykt for at noen skal stjele(?) irisen din for å identifisere deg? Kanskje man skal begynne å gå med hansker også, sånn i tilfelle man ved uhell legger igjen fingeravtrykket sitt på et bord, håndtak eller annet når man er ute? For min del blir dette litt for teit, og jeg har hvertfall ikke tenkt til å leve livet mitt i frykt for at noen skal bruke informasjon om meg på feil måte. Må si at jeg selvfølgelig ikke legger ut ufine bilder, sensitiv informasjon og lignende, men å legge ut uskyldige ting som et profilbilde på Facebook hvor øynene mine vises eller å legge ut bilder av øyne generelt ser jeg ikke noe problem med. Anonymkode: 09d68...5b9 Teipe kameraet på pcèn blir anbefalt av mange dataeksperter da Anonymkode: 6a2b5...a9d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #13 Skrevet 29. august 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så man skal gå rundt å være skikkelig paranoid? Teipe kameraet på pcen i tilfelle man blir hacket og «spionert» på? Ha på solbriller på facebook-bildet, i frykt for at noen skal stjele(?) irisen din for å identifisere deg? Kanskje man skal begynne å gå med hansker også, sånn i tilfelle man ved uhell legger igjen fingeravtrykket sitt på et bord, håndtak eller annet når man er ute? For min del blir dette litt for teit, og jeg har hvertfall ikke tenkt til å leve livet mitt i frykt for at noen skal bruke informasjon om meg på feil måte. Må si at jeg selvfølgelig ikke legger ut ufine bilder, sensitiv informasjon og lignende, men å legge ut uskyldige ting som et profilbilde på Facebook hvor øynene mine vises eller å legge ut bilder av øyne generelt ser jeg ikke noe problem med. Anonymkode: 09d68...5b9 Det er åpenbart ditt valg, det. Anonymkode: 7219d...b37
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #16 Skrevet 29. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er åpenbart ditt valg, det. Anonymkode: 7219d...b37 Eh… det ligger jo bare bilder av noen anonyme øyne her. Ingen info knytter øynene til f eks en bankkonto, en identitet eller noe annet. For alt du vet kan samtlige bilder her være av fotomodeller fra avisen. Anonymkode: 1f389...69f
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #17 Skrevet 29. august 2019 Er virkelig grønne øyne så sjeldent som 2%? I Norge har jeg inntrykk av at vi er ganske vanlige... Anonymkode: 7ea34...09f
Anonym bruker Skrevet 30. august 2019 #18 Skrevet 30. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er virkelig grønne øyne så sjeldent som 2%? I Norge har jeg inntrykk av at vi er ganske vanlige... Anonymkode: 7ea34...09f Sikkert fordi grønne er en variant av blå. Som altså er sjeldent på verdensbasis, hvor det vanligste er brune. Anonymkode: 1f389...69f
Anonym bruker Skrevet 30. august 2019 #19 Skrevet 30. august 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har egentlig ganske mørke, grønne øyne, men i spesifikke lys ser de nesten lyseblå ut, og i annet lys er de nærmest brune Veldig rart hvordan lyset kan ha så mye å si Anonymkode: 09d68...5b9 Ser grå ut. Anonymkode: 6c247...37c
Anonym bruker Skrevet 30. august 2019 #20 Skrevet 30. august 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Er virkelig grønne øyne så sjeldent som 2%? I Norge har jeg inntrykk av at vi er ganske vanlige... Anonymkode: 7ea34...09f Det er toppen to av bildene som er lagt ut her jeg personlig mener kan kalles grønne øyne. Det kan selvfølgelig være lyset bildet er tatt i eller innstilling på skjermen, men kanskje ikke alle som selv mener de har grønne egentlig har det? Hvis man har kommet frem til en prosentandel må man ha en inndeling med definisjoner. Det finnes mange slags fargesjatteringer. Anonymkode: d79a9...699
Anonym bruker Skrevet 30. august 2019 #21 Skrevet 30. august 2019 Som sagt har lyset mye å si ;) Anonymkode: 09d68...5b9
Anonym bruker Skrevet 30. august 2019 #22 Skrevet 30. august 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som sagt har lyset mye å si Anonymkode: 09d68...5b9 de er grå Anonymkode: 44e78...b81
Anonym bruker Skrevet 30. august 2019 #23 Skrevet 30. august 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Eh… det ligger jo bare bilder av noen anonyme øyne her. Ingen info knytter øynene til f eks en bankkonto, en identitet eller noe annet. For alt du vet kan samtlige bilder her være av fotomodeller fra avisen. Anonymkode: 1f389...69f Spiller ingen rolle om man ikke vet identiteten til den som legger ut bilde. Anonymkode: 7219d...b37
holahopp Skrevet 30. august 2019 #25 Skrevet 30. august 2019 Ikke så flink til å ta bilde men...de er brungrønnegule men ser mest grønne ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå