Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tjener du som jobber 100% som lærer på barneskole? 

Anonymkode: 117fe...88a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det avhenger av utdanning. Her vil du kunne få svært sprikende svar. Jeg jobber 100% på barneskole, men er også lønnet som lektor med tilleggsutdanning. Jeg tjener 635 000.

Anonymkode: 868ab...c5c

Skrevet

Du må nesten google lærerlønn og se i skjemaet hva som kommer opp med din utdanning og ansiennitet. Nivå har ikke noe å si, lønnen er lik for en lektor med 4 års ansiennitet uansett om vedkommende jobber i barneskolen eller VGS, f.eks.

Anonymkode: 80593...cf8

Skrevet

4-årig GLU 1-7 utdanning. Jobber på mitt 5. år i barneskolen. Har 485 000 i året.

Anonymkode: f7066...f84

Skrevet

Lærer i småskolen, full ansiennitet, tror det er 558 000 inklusiv kontaktlærertillegg nå.

4 årig utdannelse.

Anonymkode: f0eb8...343

Skrevet

Hadde 660. Lektor med flere tilleggutdsnninger. Har fått en del lokale tillegg pga det. 16 års ansiennitet 

Anonymkode: 3ac0f...d96

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lærer i småskolen, full ansiennitet, tror det er 558 000 inklusiv kontaktlærertillegg nå.

4 årig utdannelse.

Anonymkode: f0eb8...343

Trodde at full ansiennitet var høyere enn det, varierer dette fra kommune til kommune eller fast for alle lærere? Jeg er pedagogisk leder med full ansiennitet i KS området med lokale tillegg og har 540 000,- i året. 

Anonymkode: bda2c...f4c

Skrevet

Adjunkt med tilleggsutdanning, 10 års ansennitet. 540.000 inkl kontaktlærertillegg

Anonymkode: a246d...a1d

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Trodde at full ansiennitet var høyere enn det, varierer dette fra kommune til kommune eller fast for alle lærere? Jeg er pedagogisk leder med full ansiennitet i KS området med lokale tillegg og har 540 000,- i året. 

Anonymkode: bda2c...f4c

Det er avhengig av utdanningsnivå. Lærer er ikke bare lærer lenger. Det er lærer (for de eldste, 3-årig utdanning), adjunkt, adjunkt m/tilleggsutdanning, lektor og lektor m/tilleggsutdanning. Oslo har egne satser, ellers er det likt for resten av landet. 

Hadde jeg hatt full ansiennitet hadde jeg tjent rundt 675 000 kr. Jeg er lektor m/tilleggsutdanning, pluss kompetansetillegg og kontaktlærertillegg. Nå har jeg lavere ansiennitet, så ligger på 635 000 kr i året. 

Anonymkode: 80593...cf8

Skrevet

Lektor med tilleggsutdanning, full ansiennitet og litt smått fra lokale lønnsforhandlinger pga tilleggskompetanse utover graden, samt kontaktlærertillegg. Ca 670' i året. 

Anonymkode: 6b33e...2e3

Skrevet

Lektor med tillegg, full ansiennitet og diverse tillegg både fra lokale forhandlinger og funksjon. Kommer til å tjene rett over 700 000 i år. 

Anonymkode: 64941...25b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...