Gå til innhold

Rumpetaske da? Ja eller nei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja! Praktisk og fint syns jeg. Er over 40 år jeg også;-) Har ikke brukt det selv, men kunne lett lånt dattera mi sin. Merkelig hvis det skal være "aldersgrense" på det;-) Er vel smak og behag som så mye annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, MTF skrev:

Ja! Praktisk og fint syns jeg. Er over 40 år jeg også;-) Har ikke brukt det selv, men kunne lett lånt dattera mi sin. Merkelig hvis det skal være "aldersgrense" på det;-) Er vel smak og behag som så mye annet.

Selvsagt er det det, akkurat som med klovnedrakt, det! Smak og behag. Noen liker det, andre ikke.

Anonymkode: 879af...c69

Skrevet

Jeg syns bare det er så rart at så mange har startet med det igjen, og alle bærre den på skrå. Jeg forstår det plutselig er in igjen, men det ser så veldig påfallende ut når store grupper kommer, alle med rumpetaske over skulderen.

Anonymkode: 07d3b...3f8

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hehe den er ikke flekkete, det regner ute😂Jeg syns i allefall det er kult med rumpetaske😂🙈

Anonymkode: c7c3d...165

Hvis du liker det, gå med det!

Til de som referer til tidligere tiår: på den tiden var det harry og grusomt, ja. Men nå er motebilde forandret seg, og de kan ikke si at det er som før i tiden. Det er samme «plagg» som har komt tilbake, men på en helt ny måte og i en helt ny stil!

Jeg personlig, kunne ikke gått med det. Men det er fordi smaken er som baken, og jeg hører til den rumpeballen som ikke liker rumpetaske!

Anonymkode: 28141...6df

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Til de som referer til tidligere tiår: på den tiden var det harry og grusomt, ja. Men nå er motebilde forandret seg, og de kan ikke si at det er som før i tiden. Det er samme «plagg» som har komt tilbake, men på en helt ny måte og i en helt ny stil!

Jeg personlig, kunne ikke gått med det. Men det er fordi smaken er som baken, og jeg hører til den rumpeballen som ikke liker rumpetaske!

😂

Anonymkode: fe799...206

Skrevet

Ville aldri brukt den slik, sikkert fordi ingen skal fortelle meg at rumpetaske er fullstendig ut det ene året, for å dra det inn i varmen å gjøre det trendy neste. Meeen. jeg har en som sitter på hoftene på langturene mine. Med plass til litt av hvert og flaskelomme. Det er fin og kunne selvsagt brukt den på skrå over skulderen. Neida :D

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en veske fra miu miu som også kan brukes som rumperaske. Har aldri brukt den slik selv, men alle de store motehusene har «tatt tilbake» fanny packen de siste årene. Gucci har hatt flere utgaver. Ikke min stil, men de som kaller det harry er på jordet. 

Anonymkode: 62df8...63a

Skrevet

Åååh... bolebukser var jo så digg å ha på! Make bolebukse great again!!

Anonymkode: 3b3fa...047

Skrevet

Ja, brukt taske i mange år på jobb. 

Mer avhengig av å ta telefon. 

Anonymkode: 4c908...319

Skrevet

Stygt - og personlig liker jeg absolutt ikke å ha en veske klistret inn over magen/mellom puppene på den måten. Kjenner flere trendy mennesker som går slik, men det ser teit ut!

Anonymkode: bf38b...09a

Skrevet

Herligheten, så sterke meninger om noe så bagatellmessig. Hi, hvis DU liker det, så bruk det. Så helt ok ut, ser ingenting dramatisk galt med det. For all del, ikke hør på DIB-damene, INGENTING er bra nok i deres øyne. De klarer å kritisere absolutt ALT!

Anonymkode: 9d14f...4af

Skrevet

Herligheten, så sterke meninger om noe så bagatellmessig. Hi, hvis DU liker det, så bruk det. Så helt ok ut, ser ingenting dramatisk galt med det. For all del, ikke hør på DIB-damene, INGENTING er bra nok i deres øyne. De klarer å kritisere absolutt ALT!

Hun spurte jo om andres meninger da...

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Smaken er som baken, og selvfølgelig vil det være folk som ikke liker det på et forum, hva forventet du?

Anonymkode: 3a570...73b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Smaken er som baken, og selvfølgelig vil det være folk som ikke liker det på et forum, hva forventet du?

Anonymkode: 3a570...73b

Forventet ikke at det skulle være så fordømmende, går an å moderere tilbakemeldingene litt.

Jeg passer ikke til den stilen, men googlet det, så helt ok ut. Hadde ikke reagert hvis jeg så noen gå kledd slik. Heller ikke i caps for den saks skyld.

Skrevet

Når jeg hører rumpetaske klarer jeg bare å se for meg mann, 50 år, signalgrønn badebukse og rumpetaske.

Anonymkode: d902c...762

Skrevet

Når jeg hører rumpetaske klarer jeg bare å se for meg mann, 50 år, signalgrønn badebukse og rumpetaske.

Eller grilldress 🤣

Anonymkode: 879af...c69

Skrevet

Badebukse og rumpetaske, den var ny :)

Anonymkode: fe799...206

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Rumpetaske hadde vært så utrolig praktisk!

Men det er så stygt at det er uaktuelt. Kanskje på fjelltur...hm.. 

Anonymkode: 10b62...a1e

Praktisk på fjelltur ja! Rundt livet. Men når du skal ha den på skrå er det no vel like greit å ha ei veske?? Syns det ser veldig rart ut med desse rumpetaskene.... 

Anonymkode: 92e81...086

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Klart hi skal bruke det viss ho likar det, men sidan ho spør her, så svarar vi jo🙃

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

807377A9-1089-4402-8E2D-82D42D131317.jpeg

Anonymkode: c7c3d...165

10 cm lengre reim og dette hadde vært en ok veske. Ikke min stil, dette..

Men,det er du som skal være komfortabel med det du går i. Liker du rumpetasken, så synes jeg du skal bruke den :)

Skrevet
12 timer siden, CherryC skrev:

Er dette så ille da? Jeg synes det er tøft :)

425EF8C2-0103-4FAB-A854-EB7719EB0045.jpeg

Det ser jo bare skikkelig rart ut og jeg tenker at de som bruker de sånn at de bare følger trenden helt uten å reflektere over hva de gjør. 

Tenåringer kommer unna med det pga alderen, men de over 25 burde virkelig tenke over valget sitt ;)

Skrevet

Synes det er sporty jeg - og ikke minst praktisk 😊 bruker min hver dag😊 

EC90EA1E-E3B3-40C6-8DCC-79F38389A76C.jpeg

Anonymkode: 2bf80...7ee

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er sporty jeg - og ikke minst praktisk 😊 bruker min hver dag😊 

EC90EA1E-E3B3-40C6-8DCC-79F38389A76C.jpeg

Anonymkode: 2bf80...7ee

Bruk det om du vil, men sporty er det ikke!

Hvilken type fysisk aktivitet ville være grei å gjøre med en rompetaske slengende på den måten?

Anonymkode: bf38b...09a

Skrevet

Men når rumpetasken bæres slik på skrå blir det jo nesten som vanlig veske. Ser ikke problemet. Selv har jeg kjøpt meg en større variant fra xxl som er praktisk på fjelltur. Deilig å ha ryggen fri for sekk pga svette. 

Anonymkode: b3621...9f5

Skrevet

Har et par digre fra Bergans, som du bærer som en vanlig rompetaske. Utrolig praktisk på tur. Har også brukt dem i fornøyelsespark til å ha det man trenger i, så slipper man å drasse på ryggsekk.

Har ikke tatt stilling til disse som bæres på skrå, ikke noe jeg kommer til å kjøpe tror jeg, men så er jeg ikke et veske menneske heller, foretrekker ryggsekk eller evt rompetaske.

Anonymkode: 31ae0...57f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...