Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #1 Skrevet 28. august 2019 Når sesongen er over, hvor lang tid tar det før du er fri for plager? Er så lei nå, og klar for å bli kvikk, snørr og klø-fri. Anonymkode: f0bc7...ca7
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 Nå utvides jo pollensesongen med ragweed, som er på vei inn i Norge, det blomstrer i september. Anonymkode: c9ad0...851
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #3 Skrevet 29. august 2019 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå utvides jo pollensesongen med ragweed, som er på vei inn i Norge, det blomstrer i september. Anonymkode: c9ad0...851 Ja det ville jo vært typisk om jeg reagerte på det også. Men oddsen er der, reagerer jo på alt annet 😥 Anonymkode: f0bc7...ca7
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #4 Skrevet 29. august 2019 Har fri fra pollen november og desember. Jeg bruker aerius og dymista nedten hele året. Anonymkode: d378b...078
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #5 Skrevet 29. august 2019 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har fri fra pollen november og desember. Jeg bruker aerius og dymista nedten hele året. Anonymkode: d378b...078 Heldig som kan, jeg er allergisk mot dymista. Anonymkode: c9ad0...851
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #6 Skrevet 29. august 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Heldig som kan, jeg er allergisk mot dymista. Anonymkode: c9ad0...851 Finnes vel andre alternativer? Anonymkode: d378b...078
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #7 Skrevet 29. august 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Finnes vel andre alternativer? Anonymkode: d378b...078 Nei. Er allergisk mot nasonex også. Anonymkode: c9ad0...851
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #8 Skrevet 29. august 2019 Takk for svar. Da et det bare å innse at pausen er det bare å drømme om og heller komme meg til legen og få noe bedre medisiner 😅 HI Anonymkode: f0bc7...ca7
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #9 Skrevet 29. august 2019 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Da et det bare å innse at pausen er det bare å drømme om og heller komme meg til legen og få noe bedre medisiner 😅 HI Anonymkode: f0bc7...ca7 Det er lurt Men jeg er egentlig ikke den rette til å svare i denne tråden, siden jeg har matallergier, kryssallergier, middallergi, pelsdyrallergi, allergier mot endel vaskemiddel og kjemikalier, parfymeallergi, så noe kommer jeg til å reagere på uansett. Er kanskje litt bedre midtsommers, når det er tørt vær og jeg er mye ute (tross pollenallergien, merkelig nok, men tror det har noe med å få sol på huden og kroppen å gjøre). Eller i syden! Der er det bra Hvis jeg passer på maten. Så en sydentur er ikke å forakte for en allergiker som regel. Men det krever jo endel penger. Aerius er billigere 🤣 Anonymkode: c9ad0...851
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #10 Skrevet 29. august 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er lurt Men jeg er egentlig ikke den rette til å svare i denne tråden, siden jeg har matallergier, kryssallergier, middallergi, pelsdyrallergi, allergier mot endel vaskemiddel og kjemikalier, parfymeallergi, så noe kommer jeg til å reagere på uansett. Er kanskje litt bedre midtsommers, når det er tørt vær og jeg er mye ute (tross pollenallergien, merkelig nok, men tror det har noe med å få sol på huden og kroppen å gjøre). Eller i syden! Der er det bra Hvis jeg passer på maten. Så en sydentur er ikke å forakte for en allergiker som regel. Men det krever jo endel penger. Aerius er billigere 🤣 Anonymkode: c9ad0...851 Ferier i sydlige strøk er helt fantastisk. Da reagerer jeg ikke overhode. I Norge har det vært helt jævelig denne sommeren. Anonymkode: f0bc7...ca7
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #11 Skrevet 29. august 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ferier i sydlige strøk er helt fantastisk. Da reagerer jeg ikke overhode. I Norge har det vært helt jævelig denne sommeren. Anonymkode: f0bc7...ca7 Ja, det har det... Måtte få 2 injeksjoner kenacort (kortison), det hjalp litt. Sammen med 20mg aerius og øyedråper.. Anonymkode: c9ad0...851
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå