Gå til innhold

Hovne bein og hender 😩

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beina mine og hendene mine er hoven, vondt og jævlig 😩 har jo vært fryktelig varmt de siste dagene, gradestokken viste 29 tidligere i dag, men hovenheten går ikke ned, er like hoven når eg våkner som når eg legger meg, er i uke 36... burde eg være bekymret for svangerskapsforgiftning eller er d bare varmen og det at eg e høygravid?!har ingen andre plager annet enn hovenheten..  Husker jo ikke Koss d var sist eg var gravid, er seks år siden 😂🙈 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, Bondejenta&lillegutt skrev:

Beina mine og hendene mine er hoven, vondt og jævlig 😩 har jo vært fryktelig varmt de siste dagene, gradestokken viste 29 tidligere i dag, men hovenheten går ikke ned, er like hoven når eg våkner som når eg legger meg, er i uke 36... burde eg være bekymret for svangerskapsforgiftning eller er d bare varmen og det at eg e høygravid?!har ingen andre plager annet enn hovenheten..  Husker jo ikke Koss d var sist eg var gravid, er seks år siden 😂🙈 

Ville vært bekymret. Snakk med legen.

Anonymkode: 40d08...492

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ville vært bekymret. Snakk med legen.

Anonymkode: 40d08...492

Skal til legen på fredag, på svangerskapskontroll, men er d bekymringsverdig nok til å ringe å be om å få komme inn i morgen?? 

Skrevet

Når det ikke ikke går ned når du har ligget, da ville jeg ha ringt lege. Jeg synes faktisk du bør ringe legevakten og spørre dem nå i kveld.

Ev. svangerskapsforgiftning kan endre seg brått fra ok til svært alvorlig, så det er bedre å ta en sjekk for mye enn en for lite.

Anonymkode: 69306...fa8

Skrevet

Men er d ikke mer enn bare hovenhet som betegner svangerskapsforgiftning? 

Skrevet

Uff, det er tungt sånn på slutten, særlig i varmen. Du må kontakte legen.

Skrevet
12 minutter siden, Bondejenta&lillegutt skrev:

Men er d ikke mer enn bare hovenhet som betegner svangerskapsforgiftning? 

Ikke alle som får så mange symptomer selv før det plutselig blir alvorlig. Det er derfor det er så viktig at man oppsøker lege og får sjekket det når man er gravid.

Det at du også er hoven i hendene kan være et tegn også, og det at væsken heller ikke forsvinner fra beina etter at du har ligget.

Ring legevakten og snakk med dem nå!

Skrevet

Ok, will do.. takk for svar 😊

Skrevet
17 timer siden, Bondejenta&lillegutt skrev:

Ok, will do.. takk for svar 😊

oppdater oss når du vet mer :)

Skrevet
55 minutter siden, DetYrer skrev:

oppdater oss når du vet mer :)

Etter grundig sjekk hos lege var der Ingen tegn til svangerskapsforgiftning heldigvis 🤗 

Skrevet
Akkurat nå, Bondejenta&lillegutt skrev:

Etter grundig sjekk hos lege var der Ingen tegn til svangerskapsforgiftning heldigvis 🤗 

så braaa :D lykke til med innspurten

Skrevet
11 minutter siden, DetYrer skrev:

så braaa :D lykke til med innspurten

Ja blei litt lettet 🤗 tusen takk for det,  begynner å bli litt lei no 🙈😂

Skrevet
33 minutter siden, Bondejenta&lillegutt skrev:

Godt å høre!

Bra du fikk deg sjekket i tilfelle det var noe. Viktig å ta helsen sin på alvor i slike tilfeller.

Lykke til med innspurten av svangerskapet og fødselen :)

Skrevet
2 timer siden, Bondejenta&lillegutt skrev:

Ja blei litt lettet 🤗 tusen takk for det,  begynner å bli litt lei no 🙈😂

Ja, blir det mot slutten ja :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...