Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #1 Skrevet 28. august 2019 Jeg skal ha min første bil. Vil gjerne ha en liten bil, litt Fiat 500 stil. Men, jeg kan lite om biler, så gi gjerne noen gode tips til liten, fin bil. 😊 Anonymkode: 55b07...3d9
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #2 Skrevet 28. august 2019 Fiat 500 er en billig drittbil. Personlig erfaring.Jeg har Mazda 3 nå som jeg liker godt. Har også god erfaring med Hyundai og kunne sikkert gått for en Hyundai i10 eller i20. i10 er nok mer på størrelse med Fiat 500. Min neste bil skal være elektrisk. Hyundai Kona eller eGolf. Anonymkode: c3a05...5dd
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #3 Skrevet 28. august 2019 Jeg elsker vår Hunday Ionic! Den er fantastisk å kjøre og har masse teknologi. Liten og nett, men med god plass k bagasjerommet. Anonymkode: 886ce...c9c
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #4 Skrevet 28. august 2019 Nettopp kjøpt e-golf og er hittil veldig fornøyd. Ekstra fordel for meg som bare er 160 cm høy er at jeg likevel har god oversikt og slipper å sitte helt inni rattet for å nå frem til pedalene 😊 Ellers veldig god å kjøre! Anonymkode: ad1d9...157
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #5 Skrevet 28. august 2019 Utseendemessig så synes jeg Citroen Cactus er utrolig tøffe biler Anonymkode: 47f21...132
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #6 Skrevet 28. august 2019 Jeg har en Suzuki Swift og er kjempefornøyd. Veldig deilig med firehjulstrekk, kommer frem overalt hele året. Anonymkode: e2be1...5b1
prekæs Skrevet 28. august 2019 #7 Skrevet 28. august 2019 Spørs hvor stor bil du trenger. Fiat 500 har jeg leid engang og fikk akkurat plass til strandbagen og en unge på 7 år i baksetet. Muligens en unge til) Vakker både på utsiden og inni
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #8 Skrevet 28. august 2019 Nissan Leaf. Liten, men god plass og fantastisk god å kjøre. Anonymkode: b6727...0dd
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #9 Skrevet 28. august 2019 Dere har mannebil fra før da eller? Anonymkode: 45632...720
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #10 Skrevet 28. august 2019 Mange gode tips her! 😁 Takker! Bilen trenger ikke være stor, jeg har ett barn på 9 år, og vi har en større bil til lengre turer. Jeg er mest komfortabel med en liten bil, i hvert fall til å begynne med 😉 Anonymkode: 55b07...3d9
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #11 Skrevet 28. august 2019 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere har mannebil fra før da eller? Anonymkode: 45632...720 Ble du fornærmet over ordet «konebil»? Ikke hørt det før? Anonymkode: 55b07...3d9
Julie (: Skrevet 28. august 2019 #12 Skrevet 28. august 2019 Jeg har en vw e-up. Den er helt nydelig å kjøre! Liten og oversiktlig og greit. Pendler 6 mil hver dag hver vei med den også, det går fint.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #13 Skrevet 28. august 2019 Jeg er superfornøyd med min Citroen ds3 - kul å se på også 🙂 Jeg kjører veldig mye i jobbsammenheng 🙂 Anonymkode: deda4...a1a
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #14 Skrevet 28. august 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ble du fornærmet over ordet «konebil»? Ikke hørt det før? Anonymkode: 55b07...3d9 Trodde bare man ikke brukte det ordet lenger i 2019 Anonymkode: 45632...720
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #15 Skrevet 28. august 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trodde bare man ikke brukte det ordet lenger i 2019 Anonymkode: 45632...720 Vel, det kan fint brukes 😊 Brukes til og med i artikler om bil. Det er ikke negativt ladet. Anonymkode: 55b07...3d9
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #16 Skrevet 28. august 2019 Jeg har bmw i3, veldig fornøyd med den. Utrolig god å kjøre Anonymkode: 87e40...545
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #17 Skrevet 28. august 2019 Takker for alle tips 😁👍🏼 Anonymkode: 55b07...3d9
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #18 Skrevet 28. august 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vel, det kan fint brukes 😊 Brukes til og med i artikler om bil. Det er ikke negativt ladet. Anonymkode: 55b07...3d9 Jeg synes det er negativt og kleint Anonymkode: 47f21...132
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #19 Skrevet 28. august 2019 De konebilene jeg har hatt er Ford Fiesta og Toyota Yaris! Veldig fornøyd med begge. Anonymkode: 96df1...0c1
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #20 Skrevet 28. august 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: De konebilene jeg har hatt er Ford Fiesta og Toyota Yaris! Veldig fornøyd med begge. Anonymkode: 96df1...0c1 Har også, som tubaist, blitt kjørt i en Nissan Leaf. Overraskende stor plass!! 😊🎶 Anonymkode: 96df1...0c1
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #21 Skrevet 28. august 2019 Vi har to halvstore SUV-er. Den nyeste er min konebil. Det er den sikreste bilen, og passer dermed best til meg, siden det er jeg som kjører og henter unger, og som har lengst vei til jobb. At en av oss skal kjøre en liten knott av en bil, er ikke noen aktuell problemstilling. Vi vil kjøre gode, sikre biler begge to. Jeg klarer ikke med min beste vilje å forstå at noen orker å kjøre rundt i små sprettballer med trillebårhjul. Med barn - det mest dyrebare vi har. En større bil er bare SÅ mye bedre å kjøre. Kjøp deg en skikkelig bil, HI! Anonymkode: 741e3...0c2
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #22 Skrevet 28. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vi har to halvstore SUV-er. Den nyeste er min konebil. Det er den sikreste bilen, og passer dermed best til meg, siden det er jeg som kjører og henter unger, og som har lengst vei til jobb. At en av oss skal kjøre en liten knott av en bil, er ikke noen aktuell problemstilling. Vi vil kjøre gode, sikre biler begge to. Jeg klarer ikke med min beste vilje å forstå at noen orker å kjøre rundt i små sprettballer med trillebårhjul. Med barn - det mest dyrebare vi har. En større bil er bare SÅ mye bedre å kjøre. Kjøp deg en skikkelig bil, HI! Anonymkode: 741e3...0c2 Små biler kan være like sikre som store. Det hun heller bør passe på, er å kjøpe en ny bil. Ikke kjøp en 20-åring. Sikkerheten i bilene har økt veldig! Anonymkode: 96df1...0c1
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #23 Skrevet 28. august 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har to halvstore SUV-er. Den nyeste er min konebil. Det er den sikreste bilen, og passer dermed best til meg, siden det er jeg som kjører og henter unger, og som har lengst vei til jobb. At en av oss skal kjøre en liten knott av en bil, er ikke noen aktuell problemstilling. Vi vil kjøre gode, sikre biler begge to. Jeg klarer ikke med min beste vilje å forstå at noen orker å kjøre rundt i små sprettballer med trillebårhjul. Med barn - det mest dyrebare vi har. En større bil er bare SÅ mye bedre å kjøre. Kjøp deg en skikkelig bil, HI! Anonymkode: 741e3...0c2 Sikkerhet er viktig, men mindre biler av nyere modell kan være like sikre som andre modeller 😉 Det skal naturligvis være en god bil, trygg og pålitelig. Så skikkelig bil blir det, uansett. Anonymkode: 55b07...3d9
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #24 Skrevet 29. august 2019 Konebilen her er en Subaru Forester. Mens mannen har bytta ut en gammal Subaru Legacy til en søt liten Toyota Aygo som han bruker til jobb og bykjøring. Den Aygo'en er en liten "bybil". Anonymkode: dfa86...d7f
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #25 Skrevet 29. august 2019 Vi har en Golf Plus som nr 2-bil, og er veldig fornøyde! God nok plass til det meste, samtidig som den er veldig manøvrerbar Anonymkode: 459a0...511
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå