GÃ¥ til innhold

Kjenner ikke igjen barna mine 😱

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to barn på 3 og 7 år som vanligvis er skikkelig blidfiser fulle av omsorg for andre. Kunne sitte å kose eller leke med de. 

Nå virker det plutselig som om de hater meg. Virker som om de har nok med seg selv og bare vil være i fred. De er så sinte, såre og hissige. Bare skrik og vræl hele tiden. Ikke mye kos og kjærlighet å få lengre. Prøver å gi de kos men da slår de meg unna. Er det bare for at det er tøft med hverdag igjen etter sommerferie eller noe? Jeg savner kosen og latteren. Blir jo halshugget uansett hva jeg sier. Plutselig løpet syvåringen på rommet og smeller igjen døra mens jeg sitter igjen som et spørsmålstegn. Går rundt i et minefelt og jeg er så leeeeeei! 

Anonymkode: 0e7d5...1cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi! Dette hadde jeg blitt bekymret over. Typisk er at de tør å vise frustrasjon/sinne/sorg til den de stoler mest på (deg?). Vet du om det kan ha skjedd noe? Har de hatt nye barnevakter/nytt personale på SFO/skole eller lignende? 

Hadde forsøkt å sette meg ned å snakke med eldste om hva det er som gjør at han/hun er så sint, og om det er samme grunn til at småsøsknet reagerer likt. 

Anonymkode: deb0f...594

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...