Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #1 Skrevet 28. august 2019 Jeg chattet med en fyr litt frem og tilbake, han virket kjekk og lovende, men så pluselig ghoster han. Det var etter at jeg hadde gitt ham info om messenger-kontoen min, så vi kunne fortsette samtalen der (Da har han hatt mulighet til å google meg!) Da er det jo ikke noe poeng å sende meldinger. ...eller...? Etter halvannen måned, lurer på å sende en ny melding på Tinder om han kanskje heller vil treffes for en kaffe eller et glass vin fremfor å drive og chatte frem og tilbake...? Er det HELT teit og stalkeraktig? Anonymkode: eab16...747
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #2 Skrevet 28. august 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg chattet med en fyr litt frem og tilbake, han virket kjekk og lovende, men så pluselig ghoster han. Det var etter at jeg hadde gitt ham info om messenger-kontoen min, så vi kunne fortsette samtalen der (Da har han hatt mulighet til å google meg!) Da er det jo ikke noe poeng å sende meldinger. ...eller...? Etter halvannen måned, lurer på å sende en ny melding på Tinder om han kanskje heller vil treffes for en kaffe eller et glass vin fremfor å drive og chatte frem og tilbake...? Er det HELT teit og stalkeraktig? Anonymkode: eab16...747 Men dere chatter jo ikke lenger. Jeg ville aldri tatt kontakt, for hvis han ghoster deg etter at han har funnet ut hvem du er, så er han ikke interessert Anonymkode: d7c41...4fc
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #3 Skrevet 28. august 2019 Har du ham fortsatt som match på Tinder? Da har han jo ikke ghostet deg. Isåfall kan du jo bare spørre ham? Anonymkode: fcc19...81d
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #4 Skrevet 28. august 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du ham fortsatt som match på Tinder? Da har han jo ikke ghostet deg. Isåfall kan du jo bare spørre ham? Anonymkode: fcc19...81d Ja, han har ikke fjernet meg som match. Jeg sjekket litt nå, og ser at vi har én felles venninne på Facebook pluss at en venn av meg er styreleder i det firmaet han jobber for. Kan det være at han syns noe av dette er ubehagelig? Den felles venninnen tror jeg må være en han kjenner fra oppveksten, for hun bor der han er ifra, så det e regentlig ingen grunn til at han skulle ikke ville treffe meg pga henne (og hun er godt gift med ungdopmskjæresten, så det er garantert ikke noe hanky-panky der). Det var spørre ham jeg tenkte jeg skulle. Eller, skrive at jeg regner med at jeg har blitt ghostet, at dte er helt ok, men hvis ikke, om vi skal ta en kaffe en dag. Anonymkode: eab16...747
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #5 Skrevet 28. august 2019 Har dere ikke hatt kontakt på halvannen måned? I så fall tenker jeg at han trolig ikke er interessert. Ev. kan det ha blitt en misforståelse da dere skulle legge til hverandre, at han kanskje ventet på neste utspill fra deg, kanskje tror det samme som du nå tror om ham, at du ikke er interessert lenger etter du kunne google ham. Hovedregelen er og blir at en mann som virkelig er interessert finner en måte å holde kontakten på. Men så er det jo noen som er skadeskutt av andre forhold tidligere som kanskje ikke lenger har den selvtilliten. Om dette er en du virkelig likte, så kan du alltids ta kontakt med ham, si at du hadde ønsket å bli bedre kjent med ham, men spørre rett ut om det er slik at han egentlig ikke ønsker mer kontakt siden du ikke har hørt noe mer, eller om det har skjedd en misforståelse. Jeg synes ikke du skal skrive at "det er helt ok" at du er blitt ghostet, for er man voksen nok til å date bør man også være voksen nok til å kunne si at man ikke er interessert i noe mer, noe annet er feighet. Anonymkode: 8017a...813
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #6 Skrevet 28. august 2019 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, han har ikke fjernet meg som match. Jeg sjekket litt nå, og ser at vi har én felles venninne på Facebook pluss at en venn av meg er styreleder i det firmaet han jobber for. Kan det være at han syns noe av dette er ubehagelig? Den felles venninnen tror jeg må være en han kjenner fra oppveksten, for hun bor der han er ifra, så det e regentlig ingen grunn til at han skulle ikke ville treffe meg pga henne (og hun er godt gift med ungdopmskjæresten, så det er garantert ikke noe hanky-panky der). Det var spørre ham jeg tenkte jeg skulle. Eller, skrive at jeg regner med at jeg har blitt ghostet, at dte er helt ok, men hvis ikke, om vi skal ta en kaffe en dag. Anonymkode: eab16...747 Hadde kuttet ham ut. Han er ikke interessert. Anonymkode: 365b9...baf
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #7 Skrevet 28. august 2019 Hadde ikke gjort meg så liten at jeg hadde tatt kontakt igjen og invitert på noe etter stillhet så lenge. Anonymkode: 9e11d...f62
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #8 Skrevet 28. august 2019 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, han har ikke fjernet meg som match. Jeg sjekket litt nå, og ser at vi har én felles venninne på Facebook pluss at en venn av meg er styreleder i det firmaet han jobber for. Kan det være at han syns noe av dette er ubehagelig? Den felles venninnen tror jeg må være en han kjenner fra oppveksten, for hun bor der han er ifra, så det e regentlig ingen grunn til at han skulle ikke ville treffe meg pga henne (og hun er godt gift med ungdopmskjæresten, så det er garantert ikke noe hanky-panky der). Det var spørre ham jeg tenkte jeg skulle. Eller, skrive at jeg regner med at jeg har blitt ghostet, at dte er helt ok, men hvis ikke, om vi skal ta en kaffe en dag. Anonymkode: eab16...747 Jeg tror ikke du skal tenke så mye på hans motivasjon (eller manglende motivasjon), eller konfrontere ham med noe som helst. Tinder er et uforpliktende medium. Spør ham om han vil ta en kaffe en dag og ferdig med det. Å bli anklaget for ghosting er bare usexy. Anonymkode: fcc19...81d
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #9 Skrevet 28. august 2019 Men som er interessert viser det, sier det rett ut med en gang. Hvis han ikke gjør det så holder han deg på gress (for å kunne ha sex med innimellom senere). Anonymkode: 15f61...8e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå