Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #1 Skrevet 28. august 2019 Er veldig konfliktsky. Holder med unna intriger, og er nok ikke en person som liker å tiltrekke meg for mye oppmerksomhet. Da jeg var yngre pleide faren min å kalle meg «rødstrømpe» når jeg var uenig og sa ifra. De ordene sitter nok i merker jeg. Tenker alltid at jeg sikkert overreagerer, og så lar jeg hendelser ligge. Samtidig er jeg en person som ikke orker uretferdighet, så gir beskjed selv om jeg må gå noen runder med meg selv. Noen med gode råd? Anonymkode: b406b...ab5
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #2 Skrevet 28. august 2019 Spør deg selv, er det så viktig at alle liker deg? Fordi det er nok frykten for å bli mislikt, eller stemplet som rødstrømpe etc, som holder deg igjen. Jeg sier i fra, noe som fører til at ikke alle liker meg. Men de fleste respekterer meg. Og jeg har selvrespekt og integritet i behold Anonymkode: c40df...b22
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #3 Skrevet 28. august 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spør deg selv, er det så viktig at alle liker deg? Fordi det er nok frykten for å bli mislikt, eller stemplet som rødstrømpe etc, som holder deg igjen. Jeg sier i fra, noe som fører til at ikke alle liker meg. Men de fleste respekterer meg. Og jeg har selvrespekt og integritet i behold Anonymkode: c40df...b22 Nei, det er ikke viktig at alle liker meg. Likevel synes eg det er veldig ubehagelig å konfrontere/diskutere med andre. Spesielt om de hisser seg opp. Anonymkode: b406b...ab5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå