Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. august 2019 #1 Skrevet 28. august 2019 Jeg skal ha time til fosterdiagnostikk. Henvisning er sendt, men hvor mye får man påvirke når man får time? Jeg har fire timer kjøring en vei, og har virkelig ikke lyst på time kl 8🙈
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #2 Skrevet 28. august 2019 De ser gjerne på kjøreveien, og må du opp før et visst klokkeslett om morgenen, lurer på om det er kl 5, så får du overnatting på pasienthotellet for å rekke det. Jeg er mye på riksen med datteren min og vi har sjelden timer før kl 13, de gangene vi har måttet ha det har vi fått time så tidlig på dagen at vi har fått en overnatting på pasienthotellet og kan komme kvelden før. Vi kjører kollektivt fra sørlandet. Anonymkode: 4a17d...a3c
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #3 Skrevet 28. august 2019 Du ringer selvsagt og forteller dette. Anonymkode: 6af9b...716
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #4 Skrevet 28. august 2019 Ring før du får time i posten. Jeg ringte for å be om å få time en spesiell uke, siden det var vanskeligheter med barnepass i noen uker, og de var veldig hyggelige og det gikk i orden. Lykke til! Anonymkode: 20c79...15c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. august 2019 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2019 Kan prøve å ringe dem ja... vet dere hvor raskt man får resultatet av testene? Samme dagen? Det er vanlig duo-test.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #6 Skrevet 29. august 2019 14 timer siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev: Kan prøve å ringe dem ja... vet dere hvor raskt man får resultatet av testene? Samme dagen? Det er vanlig duo-test. Du tar blodprøven og har samtale først. Noen uker senere kommer du til ultralyd og da får du vite resultatene der og da. Anonymkode: 20c79...15c
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #7 Skrevet 29. august 2019 14 timer siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev: Kan prøve å ringe dem ja... vet dere hvor raskt man får resultatet av testene? Samme dagen? Det er vanlig duo-test. Du tar blodprøven og har samtale først. Noen uker senere kommer du til ultralyd og da får du vite resultatene der og da. Anonymkode: 20c79...15c
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #8 Skrevet 29. august 2019 Er bare å ringe ja. Jeg går på regelmessige kontroller på rikshospitalet. Og bor et stykke unna, så de fikk registrert at jeg ikke skal ha time før 10.00 på dagen. Anonymkode: 808c6...d84
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #9 Skrevet 29. august 2019 Min erfaring med Rikshospitalet er at den ventetiden som er, den er. Men du kan ringe og si du tar avbestillingstimer. Anonymkode: 3eead...2b3
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. august 2019 Forfatter #10 Skrevet 29. august 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Du tar blodprøven og har samtale først. Noen uker senere kommer du til ultralyd og da får du vite resultatene der og da. Anonymkode: 20c79...15c Noen uker? Jeg er jo allerede 10 uker på vei, og ultralyden må tas før uke 14!
Julie (: Skrevet 29. august 2019 #11 Skrevet 29. august 2019 På 28.8.2019 den 13.13, Den perfekte mor, påan igjen skrev: Jeg skal ha time til fosterdiagnostikk. Henvisning er sendt, men hvor mye får man påvirke når man får time? Jeg har fire timer kjøring en vei, og har virkelig ikke lyst på time kl 8🙈 Jeg har vært ekstremt hyppig på denne avdelingen i tre svangerskap og det er noen utrolig trivelig damer som jobber i resepsjonen. Bare ring dem og si det som det er, så ordner det seg nok. Bare vær oppmerksom på at de ofte er veeeeeeldig forsinket der.. Så ta med mat og lesestoff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå