Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #1 Skrevet 28. august 2019 Altså rent tøy som henger til tørk på snoren ute, vasker du det på nytt da? Jeg henger aldri tøy ute over natten, men i går gjorde jeg det siden himmelen var blank og værmeldingen sa sol fra skyfri himmel i dag. Så våknet jeg i 3 tiden av en kjemperegnbyge, så alt ble selvsagt søkkvått igjen. Det er sengeklær og håndklær, så det er vel bare til å hive det i maskinen igjen? Anonymkode: 3da82...75e
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #2 Skrevet 28. august 2019 Har aldri vasket det på nytt. Anonymkode: 990d7...d22
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #3 Skrevet 28. august 2019 Jeg bor i byen, og ja da gjør jeg det. Her tar regnet med seg svevestøv og skitt i lufta ned. Det kan gjøre tøyet møkkete og skjoldete. På landet er det mer pollen en svevestøv, vil jeg tro, og hadde sikkert ikke tatt det så nøye da. Anonymkode: fad21...c37
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #4 Skrevet 28. august 2019 Nei, men om det blir veldig hardt når det har tørket slenger jeg det på vask igjen. Hettegenserne til ungene har blitt kjempe stive en gang jeg glemte de og det regnet, så de fikk en vask til. Anonymkode: 18b0d...a99
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #5 Skrevet 28. august 2019 Nei, har aldri vasket det om igjen. De få gangene det har skjedd at det har hengt ute og blitt gjennomvått har jeg latt det tørke ferdig ute. Jeg bor landlig, ved sjøen, og synes ikke tøyet blir skittent av regnvær. Hvis det begynner å regne og vi rekker å «redde» klesvasken pleier jeg som oftest bare å gi det en kort runde i tørketrommel. Anonymkode: c045e...a31
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #7 Skrevet 29. august 2019 Det hadde jeg gjort. Regn er jo møkkete. Rått kan det ha vært. Anonymkode: 7caa7...91c
Elizabeth Skrevet 29. august 2019 #8 Skrevet 29. august 2019 På 28.8.2019 den 6.59, Anonym bruker skrev: Altså rent tøy som henger til tørk på snoren ute, vasker du det på nytt da? Jeg henger aldri tøy ute over natten, men i går gjorde jeg det siden himmelen var blank og værmeldingen sa sol fra skyfri himmel i dag. Så våknet jeg i 3 tiden av en kjemperegnbyge, så alt ble selvsagt søkkvått igjen. Det er sengeklær og håndklær, så det er vel bare til å hive det i maskinen igjen? Anonymkode: 3da82...75e Hadde vasket det på nytt. Det er sengetøy og håndklær, ikke en bukse. Helt klart🙂
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #9 Skrevet 29. august 2019 Jeg bor i Bergen uten tørketrommel. Med unntak av den heftigste pollensesongen lar jeg klesvasken henge ute til den er tørr. Det kan ta noen timer eller noen dager... Anonymkode: 54844...633
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå