Gå til innhold

Hva er yndlingschipsen din?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lays og Maarud med ost/løk. 

Maarud tortilla chips med ost. 

I syden spiser jeg Lays med tatziki smak og med tomat/hvitløk smak. 

Er sånn at hvis vi har ledig plass i en koffert så tar jeg med noen poser hjem 👍 😋

Anonymkode: 42680...d57

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, Holly Golightly skrev:

Hummuschips med sitron og chili. 

Hvor kjøper du den?

Anonymkode: fbb23...d64

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvor kjøper du den?

Anonymkode: fbb23...d64

På Nordbysenteret i Sverige. Mulig den finnes i Norge også. Det er denne: (Kjempegod)

https://www.bodystore.no/humus-chips-chili-lemon?&gclid=CjwKCAjwzJjrBRBvEiwA867byu1xxam5GDCTC-OD-BCpOpYJDnulM881odAXze_VsOOR_5kMYto6UBoCaS8QAvD_BwE#fo_c=2987&fo_k=1d2e6c4ce9b081ed64597ad8fe1eb866&fo_s=gplano

Anonymkode: df182...2b6

Skrevet

Crispers fra Maarud. Helt nydelig😋

Skrevet

Maarud paprika, Maarud sour cream and onion, Totenflak salt, Sørlandschips spansk paprika, å en veldig god som jeg kjøpte i sommer husker ikke merke men det var smak av rømme og chili å den var utrolig god. 

Anonymkode: 271f0...c0c

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Spiser ikkje chips

Anonymkode: 2ebe2...e4c

Da tror jeg ikke spørsmålet var til deg.

Anonymkode: ca19b...a6c

Skrevet

Min er Intel sin 80486-66. Jeg har fortsatt min gamle maskin med 80486-66MHz, stående gjemt unna i et kott. Den vil alltid være en kjær eiendel. Dagens chips er jo ikke noe unikt, og utvikles langsomt og lite som skjer. Utenom AMD, som har klart å komme med en lang rekke kjerner i sine nyeste chipsets. Men det er noe unikt med Intels gamle 80486 altså.

Anonymkode: 92564...196

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min er Intel sin 80486-66. Jeg har fortsatt min gamle maskin med 80486-66MHz, stående gjemt unna i et kott. Den vil alltid være en kjær eiendel. Dagens chips er jo ikke noe unikt, og utvikles langsomt og lite som skjer. Utenom AMD, som har klart å komme med en lang rekke kjerner i sine nyeste chipsets. Men det er noe unikt med Intels gamle 80486 altså.

Anonymkode: 92564...196

Kjempemorsomt.....

Anonymkode: fbb23...d64

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjempemorsomt.....

Anonymkode: fbb23...d64

Da skulle det strengt tatt stått chippen, ikke chipsen.

Anonymkode: 1f4d8...150

Skrevet

Superchips med paprika

Anonymkode: b7857...6b3

Skrevet

Maaruds Saftig Biff og vanlig salt potetgull. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...