Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #26 Skrevet 28. august 2019 Lays og Maarud med ost/løk. Maarud tortilla chips med ost. I syden spiser jeg Lays med tatziki smak og med tomat/hvitløk smak. Er sånn at hvis vi har ledig plass i en koffert så tar jeg med noen poser hjem 👍 😋 Anonymkode: 42680...d57
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #27 Skrevet 28. august 2019 6 timer siden, Holly Golightly skrev: Hummuschips med sitron og chili. Hvor kjøper du den? Anonymkode: fbb23...d64
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #28 Skrevet 28. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvor kjøper du den? Anonymkode: fbb23...d64 På Nordbysenteret i Sverige. Mulig den finnes i Norge også. Det er denne: (Kjempegod) https://www.bodystore.no/humus-chips-chili-lemon?&gclid=CjwKCAjwzJjrBRBvEiwA867byu1xxam5GDCTC-OD-BCpOpYJDnulM881odAXze_VsOOR_5kMYto6UBoCaS8QAvD_BwE#fo_c=2987&fo_k=1d2e6c4ce9b081ed64597ad8fe1eb866&fo_s=gplano Anonymkode: df182...2b6
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #29 Skrevet 28. august 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: På Nordbysenteret i Sverige. Mulig den finnes i Norge også. Det er denne: (Kjempegod) https://www.bodystore.no/humus-chips-chili-lemon?&gclid=CjwKCAjwzJjrBRBvEiwA867byu1xxam5GDCTC-OD-BCpOpYJDnulM881odAXze_VsOOR_5kMYto6UBoCaS8QAvD_BwE#fo_c=2987&fo_k=1d2e6c4ce9b081ed64597ad8fe1eb866&fo_s=gplano Anonymkode: df182...2b6 Tusen takk Anonymkode: fbb23...d64
Hengebukksvinet Skrevet 28. august 2019 #30 Skrevet 28. august 2019 Crispers fra Maarud. Helt nydelig😋
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #31 Skrevet 28. august 2019 Maarud paprika, Maarud sour cream and onion, Totenflak salt, Sørlandschips spansk paprika, å en veldig god som jeg kjøpte i sommer husker ikke merke men det var smak av rømme og chili å den var utrolig god. Anonymkode: 271f0...c0c
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #32 Skrevet 28. august 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Spiser ikkje chips Anonymkode: 2ebe2...e4c Da tror jeg ikke spørsmålet var til deg. Anonymkode: ca19b...a6c
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #33 Skrevet 28. august 2019 Min er Intel sin 80486-66. Jeg har fortsatt min gamle maskin med 80486-66MHz, stående gjemt unna i et kott. Den vil alltid være en kjær eiendel. Dagens chips er jo ikke noe unikt, og utvikles langsomt og lite som skjer. Utenom AMD, som har klart å komme med en lang rekke kjerner i sine nyeste chipsets. Men det er noe unikt med Intels gamle 80486 altså. Anonymkode: 92564...196
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #34 Skrevet 28. august 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min er Intel sin 80486-66. Jeg har fortsatt min gamle maskin med 80486-66MHz, stående gjemt unna i et kott. Den vil alltid være en kjær eiendel. Dagens chips er jo ikke noe unikt, og utvikles langsomt og lite som skjer. Utenom AMD, som har klart å komme med en lang rekke kjerner i sine nyeste chipsets. Men det er noe unikt med Intels gamle 80486 altså. Anonymkode: 92564...196 Kjempemorsomt..... Anonymkode: fbb23...d64
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #35 Skrevet 29. august 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjempemorsomt..... Anonymkode: fbb23...d64 Da skulle det strengt tatt stått chippen, ikke chipsen. Anonymkode: 1f4d8...150
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #36 Skrevet 29. august 2019 Superchips med paprika Anonymkode: b7857...6b3
Salla Skrevet 29. august 2019 #37 Skrevet 29. august 2019 Maaruds Saftig Biff og vanlig salt potetgull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå