Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #1 Skrevet 27. august 2019 Så fort ting kan snu her i verden. For ett år siden hadde jeg to foreldre, en god jobb som jeg trivdes i, greit samliv og nettopp kjøpt ny bolig. Nå har en foreldrene falt vekk, den andre skal realisere seg selv og har glemt at hen har barn og barnebarn, jobben ble lagt ned, boligen var full av råteskader, og mannen har vært utro. Jeg føler meg så utrolig alene i verden. Fått ny jobb, så økonomisk er det bra, men jeg hater selve arbeidsoppgavene. Har lite familie, så nå når foreldrene mine er borte er det ingen som kan hjelpe ut med ungene. Vet ikke hvor jeg vil med innlegget, men godt å få det ut en plass. Anonymkode: 501d4...fef
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #2 Skrevet 27. august 2019 Men tenk så heldig du er! Du har en forelder som fortsatt har livsglede, du har fått deg en bra betalt jobb og klarer deg fint økonomisk. Du er kvitt en dritt av en ektemann og du har hele livet forran deg og kan oppdra barna slik du vil, lage gode minner sammen med de, ha alenetid når de er med faren sin, og bestemme helt selv hvilken serie du vil se på Netflix. Du kan søke bedre jobber, få erstatning for råteskader og bestemme alt helt selv hvordan DU vil ha det. Hvis du snur litt på det.. Anonymkode: 5fef8...b50
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #3 Skrevet 27. august 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så fort ting kan snu her i verden. For ett år siden hadde jeg to foreldre, en god jobb som jeg trivdes i, greit samliv og nettopp kjøpt ny bolig. Nå har en foreldrene falt vekk, den andre skal realisere seg selv og har glemt at hen har barn og barnebarn, jobben ble lagt ned, boligen var full av råteskader, og mannen har vært utro. Jeg føler meg så utrolig alene i verden. Fått ny jobb, så økonomisk er det bra, men jeg hater selve arbeidsoppgavene. Har lite familie, så nå når foreldrene mine er borte er det ingen som kan hjelpe ut med ungene. Vet ikke hvor jeg vil med innlegget, men godt å få det ut en plass. Anonymkode: 501d4...fef En god klem til deg ❤️. Du har lov til å sørge akkurat nå. Anonymkode: 7f0b2...f38
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #4 Skrevet 27. august 2019 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men tenk så heldig du er! Du har en forelder som fortsatt har livsglede, du har fått deg en bra betalt jobb og klarer deg fint økonomisk. Du er kvitt en dritt av en ektemann og du har hele livet forran deg og kan oppdra barna slik du vil, lage gode minner sammen med de, ha alenetid når de er med faren sin, og bestemme helt selv hvilken serie du vil se på Netflix. Du kan søke bedre jobber, få erstatning for råteskader og bestemme alt helt selv hvordan DU vil ha det. Hvis du snur litt på det.. Anonymkode: 5fef8...b50 Hun står tydeligvis midt oppe i bearbeidingen av sjokk og sorg nå, og må få lov til å komme lengre før noe slikt er aktuelt. Anonymkode: 7f0b2...f38
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #5 Skrevet 28. august 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun står tydeligvis midt oppe i bearbeidingen av sjokk og sorg nå, og må få lov til å komme lengre før noe slikt er aktuelt. Anonymkode: 7f0b2...f38 Det er likevel sunnere å fokusere på det gode enn på det dårlige. Ta det fra en som har prøvd... Anonymkode: ec289...f9c
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #6 Skrevet 28. august 2019 Det var mye på en gang. Håper at ting snur nå, og at du får medvind framover! Stor klem ❤ Anonymkode: d21c5...f59
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #7 Skrevet 28. august 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er likevel sunnere å fokusere på det gode enn på det dårlige. Ta det fra en som har prøvd... Anonymkode: ec289...f9c Pøh. Anonymkode: 4a945...6ea
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #8 Skrevet 28. august 2019 Prøv å ikke tenk på det, hele tiden, og hvis du må tenke på det så får du gjøre det. Men ikke la det bli altoppslukende. Anonymkode: 4a945...6ea
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #9 Skrevet 28. august 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Men tenk så heldig du er! Du har en forelder som fortsatt har livsglede, du har fått deg en bra betalt jobb og klarer deg fint økonomisk. Du er kvitt en dritt av en ektemann og du har hele livet forran deg og kan oppdra barna slik du vil, lage gode minner sammen med de, ha alenetid når de er med faren sin, og bestemme helt selv hvilken serie du vil se på Netflix. Du kan søke bedre jobber, få erstatning for råteskader og bestemme alt helt selv hvordan DU vil ha det. Hvis du snur litt på det.. Anonymkode: 5fef8...b50 Falsk positivisme er ikke nødvendigvis en god løsning, det er viktig å akseptere sorgen for det den er,, ta en dag av gangen og ikke haste fram at man skal bli bedre. Men ja,, hi, du må ha fokus på de små hverdagslige gledene. Anonymkode: 903a3...256
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå