Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #1 Skrevet 27. august 2019 Før mistanken var sjekket? Fikk anfall igår. Anonymkode: 4057f...a16
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #2 Skrevet 27. august 2019 Slik anfallene til de jeg kjenner har vært hadde jeg ikke tørt kjøre bil hvis jeg visste jeg kunne få et anfall. Det ville jeg ansett som risikosport, for man har ingen garanti for at man greier å føre bilen trygt, ikke en gang greie å få bilen trygt på siden av veien. Anonymkode: ebee9...d6b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #3 Skrevet 27. august 2019 Det stemmer, anfallet kom helt uten forvarsel med kraftige smerter. Måtte vandre for så å sette meg på do i sikkert 10 min til jeg kom til meg selv. Etter kaldsvetting og varmebølger om hverandre, vondt i hodet, nesten besvimelse osv. Det har gått 2 uker mellom hvert anfall, og jeg skal egentlig kjøre bil kl 12 i morgen... HI Anonymkode: 4057f...a16
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #4 Skrevet 27. august 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det stemmer, anfallet kom helt uten forvarsel med kraftige smerter. Måtte vandre for så å sette meg på do i sikkert 10 min til jeg kom til meg selv. Etter kaldsvetting og varmebølger om hverandre, vondt i hodet, nesten besvimelse osv. Det har gått 2 uker mellom hvert anfall, og jeg skal egentlig kjøre bil kl 12 i morgen... HI Anonymkode: 4057f...a16 Jeg hadde ikke gjort det. De jeg kjenner som har hatt slike anfall har sagt at de ikke ville vært trygge i trafikken om de fikk anfall mens de kjørte. Er det verdt risikoen for at du kan skade eller drepe deg selv, noen av dine kjære eller andres kjære? Anonymkode: ebee9...d6b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #5 Skrevet 27. august 2019 Nei, det er den risikoen jeg tenker på. Måtte bare høre med andre eller om jeg overdriver 🙊 Anonymkode: 4057f...a16
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #6 Skrevet 27. august 2019 Skal du til behandling kan du ha rett på pasientreise. Anonymkode: 3d831...d92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå