Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #1 Skrevet 27. august 2019 Jeg løper på varierende underlag, men for det meste på landevei. Jeg har et par Salomon nå som jeg er ganske fornøyd med - det eneste minus er at de er litt tunge. Noen med tips til gode, lette løpesko? Anonymkode: 1d5f3...273
tante grusom master of law Skrevet 27. august 2019 #2 Skrevet 27. august 2019 Jeg ville gått til løplabbet. Der finner de sko som passer til akkurat dine føtter og behov. Alle føtter og kropper har forskjellig behov for støtte og demping.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #3 Skrevet 27. august 2019 Jeg er veldig fornøyd med mizuno, men men jeg har litt bred fot og høy vrist. Datteren min som har veldig smal fot er mest fornøyd med Nike og asics, de merkene kan ikke jeg bruke. Anonymkode: 8f268...2fc
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #4 Skrevet 27. august 2019 Jeg bruker bare Mizuno sine wave rider. Min mann som løper til og fra jobb bruker bare Asics. Anonymkode: a61d3...27b
beef sister Skrevet 27. august 2019 #5 Skrevet 27. august 2019 Det kan nok være lurt å oppsøke en butikk lignende Løplabbet, ja. Ellers synes jeg at Brooks har flere gode sko. Disse er jeg fornøyd med: https://www.brooksrunning.com/en_gb/womens-running-shoes-transcend-6/120287.html
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #6 Skrevet 27. august 2019 Du må først finne ut hvordan du lander på foten. Det er sko for forskjellige. Jeg bruker asics kayano. Det er ingen som er bedre enn de for meg. Jeg begynner fort å blø på tærne og asics er de eneste som funker. For min venninne er asics dritt. Eneste jeg er skeptisk med til løplabbet er at de ser ut til å kjøre kampanjer for forskjellige merker. En periode kom ALLE ut med asics, en annen kom de ut med mizuno. Finn ut hvordan du lander, over/underpronasjon og kjøp sko tilpasset dette. Når du kjøper løpesko lønner det seg å kjøpe 0,5 str større, fotbøyen flater litt ut under løpeturen og foten blir faktisk litt lengre. Anonymkode: df2a9...96d
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #7 Skrevet 27. august 2019 Asics roadhawk er fantastiske for meg som overpronerer Anonymkode: d6c92...47d
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #8 Skrevet 27. august 2019 Jeg sverger til Asic Anonymkode: 9bce8...c91
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #9 Skrevet 27. august 2019 Jeg har kjøpt mine på løplabbet etter løpetest, og har Brooks og Saucony, veldig fornøyd med begge to. Sauconyene mine er litt lavere under ankelkulen enn de fra Brooks http://www.binarbook.com/womens-brooks-adrenaline-gts-15-raspberrylime-punchbluebird-running-shoes-p-95.html http://www.pangansehatindonesia.com/saucony-dame-guide-7-stödjande-löparskor-sølvvizi-corallilla-p-737.html Anonymkode: 4f42e...978
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #10 Skrevet 27. august 2019 Nike vomero ❤️ Anonymkode: 53697...dd3
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #11 Skrevet 27. august 2019 Løper kun med asics, Nimbus gel, eller hva de heter. Løper også på variert underlag, jeg ELSKER skoene mine😂😂😂 Anonymkode: 42a36...869
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #12 Skrevet 27. august 2019 Har lang og smal fot - og prøvd Løplabbet flere ganger, men alltid endt opp med noe jeg ikke har vært fornøyd med. Heller ikke Nike eller Asics sitter godt, de er ikke smale nok i fremfoten. Nå bruker jeg terrengløpesko fra La Sportiva som sitter fint langs føttene. Moralen er: velg etter din fot. Anonymkode: f1743...513
frk Nilsen Skrevet 27. august 2019 #13 Skrevet 27. august 2019 (endret) Ikke fornøyd med de alternativene jeg fikk fra Löplabbet. Har vært på Torshov sport løp i Vika og testet, langt mer fornøyd der. Mer omfattende test og ikke noe dyrere enn Löplabbet. Nå har jeg ikke handlet der på et par år, har akkurat kjøpt terreng løpesko fra Scott, har hatt Salomon før, men synes de er tunge. Scott har god demping, godt grep og er lette. Til skogsvei og asfalt har jeg et par Vongi V4 fra New Balance, god demping. Som de andre sier, du må nesten teste selv på din fot. Det som passer meg passer nødvendigvis ikke for deg. Endret 27. august 2019 av frk Nilsen
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #14 Skrevet 27. august 2019 Vært veldig fornøyd med Nike Air Pegasus. Har også noen fra Mizuno jeg liker godt. Trodde jeg hadde gode sko helt til jeg prøvde Hoka clifton. Beste skoene jeg noen gang har hatt på føttene. Utrolig god demping på dem. Anonymkode: 6737e...de8
MTF Skrevet 28. august 2019 #15 Skrevet 28. august 2019 Viktig å få en sko som passer din fot. En sko som er riktig for en, er ikke en god sko for en annen. Jeg for eks. trenger god demping og lette sko. Jeg løper kun på asfalt, så det tar på for både knær, rygg og fotsåler. De som funker best på meg en Asics sine. Jeg har i alle år brukt Gel Kayano, og er veldig fornøyd med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå