Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #1 Skrevet 27. august 2019 Jeg holdt på med en gift mann men sa til slutt ifra til konen at han utro. Gjorde det fordi han hele tiden lovet å gå fra konen men aldri gjorde det. Han fant ut at det kom fra meg å kuttet kontakten noe som var helt greit.Han ble kastet ut og flyttert fir seg selv. Nå er det gått 3 mnder å det intense hatet til meg er visst gått over,å spør om å møtes. Så jeg møtte han å vi endte opp i sengen men sexen var ikke som før. For før kom han innen 5 minutter maks,ifølge han selv fordi han tente veldig på meg. Mens nå når vi har sex så har han problemer med å komme og bruker lang tid. Hva kan det komme av? Føler han ikke seg trygg på meg? Anonymkode: 2f1ad...d2b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #2 Skrevet 27. august 2019 Han har nok ikke samme relasjonen til deg lenger. Du er et lett ligg, lett tilgjengelig. Og det var du hele tiden. At du sladret til konen, er jo selvfølgelig noe som påvirker tillit og trygghet. Det sier seg selv. Jeg ville droppet hele prosjektet. Anonymkode: b543c...c96
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #3 Skrevet 27. august 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han har nok ikke samme relasjonen til deg lenger. Du er et lett ligg, lett tilgjengelig. Og det var du hele tiden. At du sladret til konen, er jo selvfølgelig noe som påvirker tillit og trygghet. Det sier seg selv. Jeg ville droppet hele prosjektet. Anonymkode: b543c...c96 Nå er det helt greit å bare ha han for sex,men håper bare at han snart klarer å slappe av med meg igjen. Ja det er nok noe han aldri hadde trodd at jeg kom til å gjøre. Anonymkode: 2f1ad...d2b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #4 Skrevet 27. august 2019 Å kutte han ut er ikke ett alternativ. Anonymkode: 2f1ad...d2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå