Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #1 Skrevet 27. august 2019 Jeg skal inn i behandling, hvor jeg bl.a. skal ha timer med psykolog. Nå ser jeg at jeg har fått en psykolog som er forelder til et barn i barnehagen. Vet ikke helt om jeg er komfortabel med det, selv om jeg vet hun har taushetsplikt.... Er det noen som har noen tanker eller erfaring som kan gi meg noen innspill på dette? Anonymkode: c3513...978
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #2 Skrevet 27. august 2019 Personlig ville jeg aldri gjort det, synes det ville blitt veldig ubehagelig. Jeg skal også til psykolog nå, og har googlet meg frem til en som ikke har noen forbindelse til meg, ingen felles venner på Facebook, og ikke bor i nærheten. Anonymkode: 04adb...fe0
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #3 Skrevet 27. august 2019 Hadde jeg ALDRI gjort... Anonymkode: cca8d...d51
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #4 Skrevet 27. august 2019 Si ifra, det er god grunn til å bytte. Hvist det er poliklinikk, bør du helst ikke være i samme team. Anonymkode: b0953...3dd
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #5 Skrevet 27. august 2019 Takk for svar! 😊 Et av mine «problem» er at jeg ikke har noe anelse om hvor mine grenser bør gå... 😂 Anonymkode: c3513...978
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #6 Skrevet 27. august 2019 Be om å bytte, for deres begges del. Jeg er psykolog, og har opplevd bekjentskaper som pasienter. Siden jeg sjeldent leser navn på fremtidige pasienter så nøye, så oppdages det som regel samme dag, eller i verste fall på venteværelset. Ring i dag Anonymkode: 4ac52...9b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå