Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #1 Skrevet 27. august 2019 NB: Jeg er ikke helten i den andre tråden, men vi snakker om å skaffe en. Vi tenker å ha en kattedo inne, og en på terrassen. Hvordan lære katten å bruke den på terrassen når den er ute slik at den ikke bruker sandkasser og slikt, er mange små barn i området? Anonymkode: 0b5e9...9a2
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #2 Skrevet 27. august 2019 Det kan du ikke. Anonymkode: ed3af...c7d
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #3 Skrevet 27. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det kan du ikke. Anonymkode: ed3af...c7d Så hva gjør man da? Har lite lyst til å skylde på hundeierne som en del andre gjør Anonymkode: 0b5e9...9a2
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #4 Skrevet 27. august 2019 Du kan bare legge det til rette, og håpe at katten går der du vil. Min katt gikk rett på do når hun gikk ut, så hun bæsjet ofte ute her hjemme, men jeg vet jo ikke om hun alikevel bæsjet litt hos naboer og. En katt som er ute, er helt umulig å styre sånn Anonymkode: f2f93...987
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #5 Skrevet 27. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Så hva gjør man da? Har lite lyst til å skylde på hundeierne som en del andre gjør Anonymkode: 0b5e9...9a2 Vel... håper at katten gjør i kassa. Eller i skauen, bortgjemt langt borte. Anonymkode: ed3af...c7d
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #6 Skrevet 27. august 2019 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kan bare legge det til rette, og håpe at katten går der du vil. Min katt gikk rett på do når hun gikk ut, så hun bæsjet ofte ute her hjemme, men jeg vet jo ikke om hun alikevel bæsjet litt hos naboer og. En katt som er ute, er helt umulig å styre sånn Anonymkode: f2f93...987 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vel... håper at katten gjør i kassa. Eller i skauen, bortgjemt langt borte. Anonymkode: ed3af...c7d Så dumt. Da blir det ikke katt her i huset Anonymkode: 0b5e9...9a2
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #7 Skrevet 27. august 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Så dumt. Da blir det ikke katt her i huset Anonymkode: 0b5e9...9a2 Nei, det er sånn det er å ha katt Anonymkode: ed3af...c7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå