Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #1 Skrevet 27. august 2019 Jeg er med i en frivillig organisasjon. Nylig ble jeg valgt inn i styret. I organisasjonen er det særlig en utfordrende dame. Konsekvent negativ, sur og vrang. For et par dager siden stilte hun på et planleggingsmøte for et arrangement og hadde flere belærende triader om hvordan det burde gjøres. Mot slutten kom det frem at hun ikke skal være med på arrangementet engang! Hun gjør jo også bra ting og vi er flere som er nøye med å rose og støtte når det skjer. Dette er hjertebarnet hennes og hun har det visstnok tøft privat. Hun oppleves som vanskelig å samarbeide med, egenrådig og stri. Det verste er at hun skremmer vekk andre flotte folk. Hva gjør jeg?! Anonymkode: c19cd...c70
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #2 Skrevet 27. august 2019 Jeg synes du skal ta opp oppførselen hennes med henne på en saklig måte. Jeg måtte selv gjøre det med en medarbeider en gang, og hun takket meg for det etterpå. Hun gikk også og sa unnskyld til alle som var blitt «rammet» av humøret hennes. Selv sa hun at hun trengte øyeåpneren. Det kan være vanskelig å se seg selv utenfra noen ganger. Pass på å være så nøytral og saklig som mulig, og ikke konfronterende. Anonymkode: 734b9...838
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #3 Skrevet 27. august 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes du skal ta opp oppførselen hennes med henne på en saklig måte. Jeg måtte selv gjøre det med en medarbeider en gang, og hun takket meg for det etterpå. Hun gikk også og sa unnskyld til alle som var blitt «rammet» av humøret hennes. Selv sa hun at hun trengte øyeåpneren. Det kan være vanskelig å se seg selv utenfra noen ganger. Pass på å være så nøytral og saklig som mulig, og ikke konfronterende. Anonymkode: 734b9...838 Takk! Hva sa du? Anonymkode: c19cd...c70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå