Gå til innhold

Feil på meldekort


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fylte ut meldekort igår og på siste spørsmål om jeg vil være tilknyttet nav de neste 14 dagene svarte jeg nei, men skulle svart ja.

Dette er det eneste spørsmålet man ikke kan redigere selv. Har tatt kontakt med nav på tlf og venter nå på tlf fra saksbehandler fordi de ikke kunne fikse det.

Noen som har gjort det samme og vet hvordan det løses? Altså ikke rent teknisk, men lar det seg løse?

Anonymkode: 2b7a0...147

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går som regel bra. Mange har gjort den feilen før deg

Anonymkode: 85227...6eb

Skrevet

Ja, jeg tenker jo at det sikkert går fint, men sitter nå å venter og stresser... Kjipt.

Anonymkode: 2b7a0...147

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...