Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #1 Skrevet 27. august 2019 Når jeg har mensen. Så vondt at jeg sliter med å sette meg ned i sofaen! Så vondt at det er veldig plagsomt! Vondt å gå, vondt å sitte, vondt å ligge. (Har også vondt i magen altså). Men jeg har ikke hatt det før det siste året, eller den siste tida - og jeg tenker at dette må vel være endometriose? Anonymkode: 6dc99...664
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #2 Skrevet 27. august 2019 Jeg har også det av og til, i forbindelse med ekstra sterke menssmerter. Varer en dag, Max to. Har ikke falt meg inn å tenke endometriose av den grunn, men du har kanskje andre symptomer enn meg. Anonymkode: b1a37...557
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #3 Skrevet 27. august 2019 Jeg hadde det slik under mensen i mange år. Kunne få så vondt i rompa at jeg lå i fosterstilling og skrek. Varte alltid en dag. Hos meg har det gått over. Jeg ble aldri tatt seriøst hos legen. Anonymkode: 73634...908
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #4 Skrevet 27. august 2019 Jeg også. Det er fordi henoriodene svulmer opp og blir større. Ganske vanlig sa legen, det er pga hormonene. Kanskje du har innvendige hemoroider? Anonymkode: b2051...aad
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #5 Skrevet 27. august 2019 På apoteket får du reseptfritt stikkpiller mot hemoroider. Verdt et forsøk. Bare vær klar over at du må bruke de i noen dager, før det blir bedre. Sikkert lurt å behandle i forkant av forventet mens. Anonymkode: 27b58...32a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå