Gå til innhold

Jeg har VONDT I RUMPA


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg har mensen. Så vondt at jeg sliter med å sette meg ned i sofaen! Så vondt at det er veldig plagsomt! Vondt å gå, vondt å sitte, vondt å ligge. (Har også vondt i magen altså). 

Men jeg har ikke hatt det før det siste året, eller den siste tida - og jeg tenker at dette må vel være endometriose?

Anonymkode: 6dc99...664

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også det av og til, i forbindelse med ekstra sterke menssmerter. Varer en dag, Max to. Har ikke falt meg inn å tenke endometriose av den grunn, men du har kanskje andre symptomer enn meg. 

Anonymkode: b1a37...557

Skrevet

Jeg hadde det slik under mensen i mange år. Kunne få så vondt i rompa at jeg lå i fosterstilling og skrek. Varte alltid en dag. Hos meg har det gått over. Jeg ble aldri tatt seriøst hos legen. 

Anonymkode: 73634...908

Skrevet

Jeg også. Det er fordi henoriodene svulmer opp og blir større. Ganske vanlig sa legen, det er pga hormonene. Kanskje du har innvendige hemoroider?

Anonymkode: b2051...aad

Skrevet

På apoteket får du reseptfritt stikkpiller mot hemoroider. Verdt et forsøk. Bare vær klar over at du må bruke de i noen dager, før det blir bedre. Sikkert lurt å behandle i forkant av forventet mens.

Anonymkode: 27b58...32a

Skrevet

.

Anonymkode: 9281b...6dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...