Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #1 Skrevet 26. august 2019 Vet ikke hva jeg har av dette, men armen og albuen verker i alle fall helt grusomt. Det har blitt sånn gradvis, men nå etter ferien er det grusomt. Jobber ved tastatur hele dagen, og kjenner at det gjør det verre. Jeg har tatt en avspaseringsdag i morgen, bare for å hvile armen. Men hva hjelper mot dette? Har prøvd ibux-kur, men det hjalp ikke. Leste at trening kan hjelpe, men vet ikke hva slags øvelser. Noen som har tips? Akkurat nå føler jeg mest for å amputere hele armen... Anonymkode: 91b4c...595
Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #2 Skrevet 26. august 2019 Fysioterapeut kan lære deg øvelsene, IKKE ta kortison sprøyte hvis legen sier du skal ha den. Den maskerer smertene, så du kan bli verre da du bruker armen mer en du bør. Hvile, voltarol gel, trykkbølge behandling, øvelser. Prøvde det meste, men ente med operasjon her. Så vær forsiktig og ikke presse deg for mye, du kan ende opp som langtids sykemeldt. Ikke kunne bruke armen i det hele tatt i lengre tid. Anonymkode: 51adb...3d7
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #3 Skrevet 27. august 2019 Jeg har tatt sprøyter, ( ikke kortison )tabletter , voltarolgel, i tillegg gjør jeg tøyeøvelser. Er bedre enn det var til å begynne med men tror rett og slett jeg ikke blir kvitt det siden jeg jobber på kontor og bruker tastatur flere timer om dagen. Anonymkode: 10e8e...0b6
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #4 Skrevet 27. august 2019 Takk for svar begge to. Jeg har bare prøvd ibuxgele, men tror jeg må prøve voltarol i stedet. Det er ikke ubergelig vondt akkurat nå siden jeg er hjemme, men med en gang jeg snur armen i tastatur-posisjon er det dritvondt! Anonymkode: 91b4c...595
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #5 Skrevet 27. august 2019 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar begge to. Jeg har bare prøvd ibuxgele, men tror jeg må prøve voltarol i stedet. Det er ikke ubergelig vondt akkurat nå siden jeg er hjemme, men med en gang jeg snur armen i tastatur-posisjon er det dritvondt! Anonymkode: 91b4c...595 Gå til legen, det går nok ikke over av seg selv... har hatt det nå siden mai, blir litt bedre med øvelser, medisin osv men tror ikke jeg kommer til å bli bra før jeg har flere uker uten tastatur .... Anonymkode: 10e8e...0b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå