Gå til innhold

Hvilken hvitost er god? Billig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må stramme inn mat budsjettet. Norvegia er så dyr, men hvilken annen hvitost/gulost er god? 😊

Anonymkode: 8661f...0cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen, de kronene hadde jeg spart inn på noe annet!

Anonymkode: e910c...f91

Skrevet

Må si meg enig i svarent over. Finnes andre gode oster selvsagt, men disse er en enda dyrere. De rimeligere hvitost/gulostene er grusomme. Da velger jeg heller et annet pålegg.

Anonymkode: d0306...180

Skrevet

First price er helt ok. Jeg merker ikke forskjell på den og norvegia (eller andre oster)

Anonymkode: 244c0...96d

Skrevet

Det er både voksne og barn i vår familie som ikke liker de billige ostene til pålegg. Selv spiser jeg ikke ost som pålegg, så jeg kan ikke uttale meg. De merker det også om jeg fjerner emballasjen i «hemmelighet», så det er visst reell smaksforskjell

Men til middag fungerer de supert. Vi pleier å kjøpe et par first-price oster i slengen, river og fryser flatt i brødposer. Da har vi ost til taco, pizza, lasagne, og diverse andre varmretter. Og det er jo penger å spare på ost til middag også😊

Anonymkode: a6601...e2a

Skrevet

Har ikke Coop tilbud på norvegia nå? 1.3 kg til 99 eller noe sånn. Hamstre og frys ned! 

Anonymkode: 76964...467

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke Coop tilbud på norvegia nå? 1.3 kg til 99 eller noe sånn. Hamstre og frys ned! 

Anonymkode: 76964...467

Kiwi har det samme tilbudet

Anonymkode: 37c63...be1

Skrevet

Rema 1000 sin er den eneste billige som funker 

Anonymkode: 5cb7f...16c

Skrevet

De eneste gode billige ostene er i Sverige. Men alle funker fint til smelting. 

Anonymkode: 1aa1f...854

Skrevet

Xtra gulost er den beste synes vi her hjemme. Den smuldrer heller ikke så masse som noen av de andre billige ostene. 

Anonymkode: d06f0...5a0

Skrevet

Vi kjøper Norvegia når den er på tilbud. Holder lenge over utløpsdato. Kjøper nok til at vi har til neste gang det er tilbud.

Anonymkode: f4718...a31

Skrevet

First price sin er grei til gratenger/pizza osv. Helt Ok på brødskiven, men norvegia er best 😅 så her sparer jeg inn på no annet enn osten 😜

Anonymkode: 90a1b...a5b

Skrevet

Om du synes norvegia er brukandes er de vel greie alle sammen, både rema og xtra er akkurat like smakløs som norvegia. 

Om du faktisk liker ost så har obs stadig supertilbud på gouda. Kan godt kjøpe mange om du har lagringsplass, til lenger over datoen den er til bedre er den. 

Anonymkode: 18bf8...5b0

Skrevet

synnøve sin :)

Anonymkode: d07b8...5f0

Skrevet

Bruk pengene på en skikkelig Jarlsberg. 

Anonymkode: be01c...cc6

Skrevet

Veldig få er klar over at osten til Coop er norvegia,bare ikke lagret like lenge som den "ordinære" Norvegiaen. Vi bruker bare denne osten,etter at en ansatt på Tine her tipset oss om dette. Den smelter godt,og ingen av oss kjenner noen forskjell fra vanlig Norvegia.

Anonymkode: 854c8...27b

Skrevet
På 28.8.2019 den 22.43, Anonym bruker skrev:

Veldig få er klar over at osten til Coop er norvegia,bare ikke lagret like lenge som den "ordinære" Norvegiaen. Vi bruker bare denne osten,etter at en ansatt på Tine her tipset oss om dette. Den smelter godt,og ingen av oss kjenner noen forskjell fra vanlig Norvegia.

Anonymkode: 854c8...27b

Er det den som heter Coop eller den som er merket med Extra?

Anonymkode: fe627...e8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...