Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #1 Skrevet 26. august 2019 Jeg er sliten, hektisk på jobb og med barn. Har det likavel bra ☺️ Snill mann og friske barn. Når bare kiloene går litt mer bort blir det bra. Anonymkode: c4061...970
Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #2 Skrevet 26. august 2019 Ikke bra. Mistet jobben, ikke fått ny, får dagpenger basert på aap (8000 i mnd), sosialstønad, alene med 2 barn, behandling for PTSD, et barn med hyppige migreneanfall, et med astma, ingen til å hjelpe i hverdagen. På vei til å gi opp, men kan ikke på grunn av barna. Anonymkode: a1e45...304
Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #3 Skrevet 26. august 2019 I øyeblikket elendig. Bruker å holde motet oppe tross at jeg er alene, veldig syk, økonomien ikke strekker til. Men etter to måneder med sykdom på toppen av det "vanlige" så føler jeg at jeg ikke greier mer snart. Jeg forstår ikke hvordan jeg atter en gang skal finne krefter til å kjempe videre. Jeg er ikke suicidal, men jeg er i ferd med å gi opp, og det skremmer meg, for da har jeg ingen fremtid. Å leve isolert uten noen positive aktiviteter, uten mulighet for å få et fungerende nettverk. Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle det akkurat nå. Jeg er mentalt utslitt. Anonymkode: bf4a0...dea
Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #4 Skrevet 26. august 2019 Har det toppers. Elsker livet mitt, familien og jobben 💕💕 Anonymkode: f0545...3a1
Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #5 Skrevet 26. august 2019 Det svinger. I dag har det vært en drittdag. Strekker ikke til på jobb, er omsorgstrøtt, sliten og gråt i bilen på vei hjem. Jobber i barnevernet og liker jobben min, men etter 6 år er jeg så forbanna sliten. Jaja, bedre dag i morgen. Håper jeg😉 Anonymkode: 220ac...48c
Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #6 Skrevet 26. august 2019 Jeg er kronisk syk så det må jeg holde utenfor betraktningen. Har det veldig bra. Jobber litt og det er fint, friske unger og mann, økonomi er ok takket være mannens inntekt. Harmonisk samliv og familieliv. Anonymkode: 21976...bb5
Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #7 Skrevet 26. august 2019 Bedre enn i fjor! Men det er tettpakkete dager med mye jobb, og så er jeg alene med to barn. Skulle gjerne hatt mere tid med dem, en fredeligere hverdag. Tid til å følge dem opp skikkelig. Den ene hater skolen, den andre sliter sosialt. Men det var værre i fjor. Da var jeg så stresset at det gikk ut over helsen. Det er mye bedre nå, og jeg begynner å være i stand til å ta litt tak i ting så det går fremover. Det er håp! Anonymkode: 74fde...f72
Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #8 Skrevet 26. august 2019 Går bra:) mistet nylig jobben pga nedleggelser og rett etter ble jeg alene med to barn, ene med diagnose. Gleder meg over små fremskritt hos minsten, eldste gjør det godt på skolen og har ett stort nettverk og jobb ordner seg, får se på det som en mulighet til å prøve noe annet:) Anonymkode: ccbc7...44d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #9 Skrevet 26. august 2019 Har det greit. Ok, men kjedelig jobb og kolleger. To gode unger som innimellom kan drive meg til vannvidd. Mann som er borte i uka, og ligger på sofaen hele helgen. Flere bekjente jeg prater med på butikken, men ingen nære venner. Introvert, men litt ensom. Noen kilo for mye, men altfor glad i sjokolade. Anonymkode: 2a53a...f8e
Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #10 Skrevet 26. august 2019 Har det helt greit. Er veldig sliten av 100% jobb i Nav og med to små barn. Får aldri tid tid meg selv lengre, håper det blir bedre etterhvert! Ingen hjelp fra noen, kun fra mannen i rykk og napp..., Anonymkode: 746bc...9ae
Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #11 Skrevet 26. august 2019 Jeg er deprimert og fryktelig sliten. Full jobb og barn hjemme. Anonymkode: b954e...758
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #12 Skrevet 27. august 2019 Jeg har det ikke bra, deprimert og under utredning, går på aap. Måtte droppe ut av studiene, har 3 barn, 2 av de med en ubrukelig far. Har null ork til å skaffe jobb, fortsette studier (føler ikke lenger jeg passer til yrket), konstant sliten, går fort opp i vekt fordi jeg tyr til mat. Er over 140 kg.. Anonymkode: 1de9b...c07
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #13 Skrevet 27. august 2019 Har det bra 😊 snart bryllup og bryllupsreise. To herlig barn og en mann som ser på oss som et team. En del kilo for mye på kroppen, men den fungerer sin den skal Anonymkode: 6fdff...912
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #14 Skrevet 27. august 2019 Heldigvis på bedringens vei og på tur ut av en depresjon. Har vært så langt nede at jeg var tur til å dra fra ungene og gi opp alt som har med å være mamma å gjøre. At ungene hadde det bedre uten meg. Lei alt og alle og alt mannen gjorde var feil unasett hva godt han prøvde. Men nå begynner livet å smile til meg og dagene er lysere, føler meg nyforelsket og satset på jeg slipper flere runder med denne driten. Anonymkode: 7c6fa...b00
Anonym bruker Skrevet 27. august 2019 #15 Skrevet 27. august 2019 På 26.8.2019 den 20.25, Anonym bruker skrev: Det svinger. I dag har det vært en drittdag. Strekker ikke til på jobb, er omsorgstrøtt, sliten og gråt i bilen på vei hjem. Jobber i barnevernet og liker jobben min, men etter 6 år er jeg så forbanna sliten. Jaja, bedre dag i morgen. Håper jeg😉 Anonymkode: 220ac...48c ❤️ Anonymkode: e46bb...3e3
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #16 Skrevet 28. august 2019 Kommer vel an på hvordan man vinkler det, men jeg selv syns jeg har det knallbra! Har (endelig) begynt å trene litt, og merker at det inspirerer og gjør meg godt. Har kutta ut negative ting og tidstyver i livet mitt. Har opplevd mange dødsfall de siste par årene, og er fortsatt i sorg, på en måte, men kjenner også på en så enorm takknemlighet over livet nettopp fordi det er kort. Anonymkode: ba7c5...09e
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #17 Skrevet 28. august 2019 Dårlig? Vil jeg si... Er mye syk, så kan ikke jobbe, sliter med depresjon. Har ikke krav på hjelp av dps, så sitter nå her aleine, da, og lider. Hver dag er en kamp og jeg er kronisk sliten både i kroppen og hodet. Anonymkode: 8b8e5...e07
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #18 Skrevet 28. august 2019 Alt tilsier at jeg skulle ha det veldig bra, men jeg har ikke det fordi jeg sliter i forholdet til mannen. Ønske om å være alene er STORT. Jeg blir pga barna, den ene ville taklet en skilsmisse svært dårlig Anonymkode: 29e9d...4f7
Anonym bruker Skrevet 28. august 2019 #19 Skrevet 28. august 2019 Jeg er mye trist pga krevende situasjoner og konflikter på jobb. Vil egentlig bare bli hjemme. Stressende hverdager, ønsker meg lavere stilling et annet sted, men arbeidsmarkedet er røft i storbyen. Familielivet er godt og trygt. Anonymkode: 64ce0...f04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå