Gå til innhold

Kan man ta med barn på foreldremøte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke barnevakt. 

Anonymkode: 2408d...227

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett at noen har gjort det. Har med en pc eller nettbrett. Barnet ser på film med headset på 

Anonymkode: 9174a...a77

Skrevet

Helst ikke. 

Anonymkode: 97745...160

Skrevet

Hvor gammelt er barnet?

Anonymkode: 0221b...6f7

Skrevet

Ja, men da må de vente ute i skolegården. Barna har ingenting inne på møtet å gjøre. 

Anonymkode: a9337...67f

Skrevet

Hvor gammelt er barnet? Det kan bli snakket om ting i f.eks miljøet i klassen som ikke er for barneører. 

Anonymkode: 54331...3a7

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, men da må de vente ute i skolegården. Barna har ingenting inne på møtet å gjøre. 

Ja for temaene er jo topp hemmelig! 

Anonymkode: d1ed0...7a5

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eh... Ja akkurat derfor ja🙄

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De er ikke for barn nei. 

Anonymkode: a4a88...b2c

Skrevet

En baby - ja. 

Et barn i 5-6 års alderen som leker selvstendig i skolegården - ja. 

Et barn som løper rundt og forstyrrer møtet eller lytter til det som blir sagt - nei. 

Anonymkode: 1fbe5...cfd

Skrevet

Jeg synes det er utrolig forstyrrende og irriterer meg alltid over de(n) som har med småbarn. Skjønner at du ikke har barnevakt  - men det er nå en gang 30 andre der som ønsker å få med seg informasjonen uten å bli distrahert...

Anonymkode: 388af...8c7

Skrevet

Er kanskje ikke det lureste å ta med barnet på foreldremøte. I hvilket område bor du? Det finnes jo plattformer på nett hvor man kan finne barnevakter: www.yoopies.no

Skrevet

Nei det er irriterende for alle andre😡 hold dere heller hjemme. 

Anonymkode: ee393...443

Skrevet

En baby som ammes er OK, andre barn er ikke OK. Barnehagebarn vil forstyrre for mye. Større barn trenger ikke å delta i det foreldrene skal diskutere - hvordan fungerer klassen, skole-hjemsamarbeid, informasjon om lærere osv. Det er ikke hemmelig, men det er allikevel relativt innlysende at samtalene om dette legges opp annerledes om det er barn til stede eller ikke.

Skrevet

Utrolig forstyrrende når folk har med feks babyer. Ha i det minste vett til å gå ut med en gang, dersom barnet begynner å gråte.

Du vil jo uansett få et referat, så om du ikke klarer å skaffe barnevakt vil jeg anbefale deg å bli hjemme. 

Anonymkode: 6f76c...0c9

Skrevet

Ved vår skole er ungene med på foreldremøtene. Det er ofte kombinert med grilling og sosialt samvær, ungene fremfører en sang eller dans, lek og morro. Veldig fint opplegg😊 

Anonymkode: 79eef...cc2

Skrevet

Jeg tar med babyen på møter. Hvis han gråter går jeg ut. Større barn ville jeg ikke tatt med.

Anonymkode: e66c3...4f4

Skrevet

Nei. Det er rett og slett ikke alt som sies på et foreldremøte som er ment for barns ører. 

Anonymkode: c6f9f...28d

Skrevet

Siden hi ikke har svart i tråden i det hele tatt siden hun postet den for over 1 uke siden, så er det vel nærliggende å tro at møtet er ferdig

Anonymkode: 0221b...6f7

Skrevet

Da kan man lese referatet istedenfor å møte opp med barn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...