Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #1 Skrevet 26. august 2019 Jeg har så jævlig dårlig arbeidsmoral.. kan ikke dere komme med en moralpreken! Hvorfor stå på på jobben. Har kontorjobb og kan både stå på eller la vær! Ingen merker så mye lell! Hvorfor er dere motivert? Hvordan få motivasjon? Hvordan organisere arbeidsdagen?! Anonymkode: 4a5c1...947
CherryC Skrevet 26. august 2019 #2 Skrevet 26. august 2019 Har kontorjobb selv, men jeg blir målt på resultat så jeg kan ikke sluntre unna. Ikke vil jeg det heller, for dagene blir jo grusomt kjedelige og lange om man «bare sitter der». Du må rett og slett ta deg sammen, du får utbetalt lønn og da bør du gjøre en innsats. Resultater gjør meg motivert, å se at jeg mestrer og klarer arbeidsoppgavene mine.
sug lut Skrevet 26. august 2019 #3 Skrevet 26. august 2019 Det blir vel mer på andre om du ikke gjør det? Eller ting blir forsinket? Det er jo også et poeng at det er avsindig kjedelig og lang dag om man bare soser rundt.
Sommerkroppen 2029 Skrevet 26. august 2019 #4 Skrevet 26. august 2019 (endret) tJeg skjønner ikke helt. Har du en kontorjobb som det er helt umerkbart om du er der eller ei?? Du har vel dine arbeidsoppgaver som skal gjøres daglig? Om du kjeder deg, så må du be om flere oppgaver, spør om andre trenger hjelp til noe, etc. Blir dere ikke målt på resultater? Endret 26. august 2019 av Sommerkroppen 2029
Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #5 Skrevet 26. august 2019 Er du deprimert? Anonymkode: e30c8...6be
Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #6 Skrevet 26. august 2019 Be om nye oppgaver Anonymkode: 55e77...dd9
Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #7 Skrevet 26. august 2019 Forstår jo godt at du blir umotivert om ingen merkar noko forskjell om du berre sluntrar unna heile dagen! Få deg ein jobb der du veit at du trengst og at det du gjer betyr noko, så skal du sjå du blir meir motivert! Anonymkode: 2cc48...faf
Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #8 Skrevet 26. august 2019 Kanskje du er i feil yrke, en kontorjobb er kanskje ikke for deg. Anonymkode: 0a136...f47
Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #9 Skrevet 26. august 2019 Jeg føler med deg! vi er midt i en omorganiseringsprosessen og absolutt INGEN merker hva jeg evt gjør og ikke gjør. Min leder har vært helt åndsfraværende de siste to årene og følger hverken opp måltall, HMS, sykmeldte, innkomne saker eller utgående rapporter. Timelistene mine tror jeg ikke han har sett på på ett år.... han aner ikke hvor mye flexitid jeg har, når vi kommer eller går eller om vi er borte en dag.... Nå er han i tillegg flyttet et annet kontor så vi er i praksis uten tilstedeværende leder....: Anonymkode: 9d8ba...fa5
Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #10 Skrevet 26. august 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg føler med deg! vi er midt i en omorganiseringsprosessen og absolutt INGEN merker hva jeg evt gjør og ikke gjør. Min leder har vært helt åndsfraværende de siste to årene og følger hverken opp måltall, HMS, sykmeldte, innkomne saker eller utgående rapporter. Timelistene mine tror jeg ikke han har sett på på ett år.... han aner ikke hvor mye flexitid jeg har, når vi kommer eller går eller om vi er borte en dag.... Nå er han i tillegg flyttet et annet kontor så vi er i praksis uten tilstedeværende leder....: Anonymkode: 9d8ba...fa5 Sånn hadde jeg det også to år. Vi stod også oppi en omorganisering som tok lang tid. Og det var liksom bare å vente... Jeg måtte til slutt bytte jobb. Gikk ned vesentlig i lønn, men en mye kjekkere arbeidsdag! Anonymkode: 057dc...72e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå