Gå til innhold

Dårlig arbeidsmoral - hjelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så jævlig dårlig arbeidsmoral.. 

kan ikke dere komme med en moralpreken! 

Hvorfor stå på på jobben. Har kontorjobb og kan både stå på eller la vær! Ingen merker så mye lell! 

 

Hvorfor er dere motivert? Hvordan få motivasjon? Hvordan organisere arbeidsdagen?! 

Anonymkode: 4a5c1...947

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kontorjobb selv, men jeg blir målt på resultat så jeg kan ikke sluntre unna. Ikke vil jeg det heller, for dagene blir jo grusomt kjedelige og lange om man «bare sitter der». Du må rett og slett ta deg sammen, du får utbetalt lønn og da bør du gjøre en innsats. Resultater gjør meg motivert, å se at jeg mestrer og klarer arbeidsoppgavene mine.

Skrevet

Det blir vel mer på andre om du ikke gjør det? Eller ting blir forsinket? Det er jo også et poeng at det er avsindig kjedelig og lang dag om man bare soser rundt.

Skrevet (endret)

tJeg skjønner ikke helt. Har du en kontorjobb som det er helt umerkbart om du er der eller ei?? Du har vel dine arbeidsoppgaver som skal gjøres daglig? Om du kjeder deg, så må du be om flere oppgaver, spør om andre trenger hjelp til noe, etc. 

Blir dere ikke målt på resultater?

Endret av Sommerkroppen 2029
Skrevet

Er du deprimert?

Anonymkode: e30c8...6be

Skrevet

Be om nye oppgaver

Anonymkode: 55e77...dd9

Skrevet

Forstår jo godt at du blir umotivert om ingen merkar noko forskjell om du berre sluntrar unna heile dagen! Få deg ein jobb der du veit at du trengst og at det du gjer betyr noko, så skal du sjå du blir meir motivert! 

Anonymkode: 2cc48...faf

Skrevet

Kanskje du er i feil yrke, en kontorjobb er kanskje ikke for deg.

Anonymkode: 0a136...f47

Skrevet

Jeg føler med deg!

vi er midt i en omorganiseringsprosessen og absolutt INGEN merker hva jeg evt gjør og ikke gjør. Min leder har vært helt åndsfraværende de siste to årene og følger hverken opp måltall, HMS, sykmeldte, innkomne saker eller utgående rapporter. Timelistene mine tror jeg ikke han har sett på på ett år.... han aner ikke hvor mye flexitid jeg har, når vi kommer eller går eller om vi er borte en dag.... Nå er han i tillegg flyttet et annet kontor så vi er i praksis uten tilstedeværende leder....:

Anonymkode: 9d8ba...fa5

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg føler med deg!

vi er midt i en omorganiseringsprosessen og absolutt INGEN merker hva jeg evt gjør og ikke gjør. Min leder har vært helt åndsfraværende de siste to årene og følger hverken opp måltall, HMS, sykmeldte, innkomne saker eller utgående rapporter. Timelistene mine tror jeg ikke han har sett på på ett år.... han aner ikke hvor mye flexitid jeg har, når vi kommer eller går eller om vi er borte en dag.... Nå er han i tillegg flyttet et annet kontor så vi er i praksis uten tilstedeværende leder....:

Anonymkode: 9d8ba...fa5

Sånn hadde jeg det også to år. Vi stod også oppi en omorganisering som tok lang tid. Og det var liksom bare å vente... Jeg måtte til slutt bytte jobb. Gikk ned vesentlig i lønn, men en mye kjekkere arbeidsdag!

Anonymkode: 057dc...72e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...