Gå til innhold

Gravid uke 13. Smerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkna opp to ganger på 2 uker med smerter som begynner på venstre side av magen. Går så til hele magen. Blir svimmel, kaldsvetter og koker omhverandre. Får skikkelig hodepine og føles noen sekunder ut til at jeg skal besvime. Varer ca 10 minutter. 

Må ta det med ro litt etterpå, så er det greit, men det påvirker dagen med å være sliten etterpå. 

Erfaringer? 

Anonymkode: ebce9...afe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ringe lege?

Jeg fikk også sterke smerter til tider, men det var denne stillingen når ligamentbåndene strakk seg.

Kan det være dette du kjenner? Kanskje du blir dårlig fordi du blir engstelig?

Uansett - de gjør desverre lite for deg om det viser seg å være noe galt. Til det er du ikke langt nok på vei. 

Du har ikke feber? 

Er du bekymret, ringer du lege. Eller sykehuset. Der kan de i allefall lytte etter hjertelyd. 

God bedring og lykke til ❤❤

Anonymkode: bb5aa...6c9

Skrevet

Gallesmerter? 

Anonymkode: 9994a...d99

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gallesmerter? 

Galleblæren sitter på høyre side.

Skrevet

Obstipasjon? Hadde det mye i begynnelsen denne gangen? Låg på gulvet og kaldvæsvettet. 

Anonymkode: 6db85...45c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Galleblæren sitter på høyre side.

Jeg hadde smerter mot venstre i tillegg til midten av magen. Hvor den sitter og hvor smertene stråler er to forskjellige ting.

Skrevet

Takk for svar. Var hos legen og skulle sendes henvisning til gynekolog og evt derifra kirurg, med mistanke om nyrestein. Var noe usikker på symptomene mine, men tvilte på spontanabort.. Så nå må jeg bare vente 🤔

Anonymkode: ebce9...afe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...