Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #1 Skrevet 26. august 2019 Våkna opp to ganger på 2 uker med smerter som begynner på venstre side av magen. Går så til hele magen. Blir svimmel, kaldsvetter og koker omhverandre. Får skikkelig hodepine og føles noen sekunder ut til at jeg skal besvime. Varer ca 10 minutter. Må ta det med ro litt etterpå, så er det greit, men det påvirker dagen med å være sliten etterpå. Erfaringer? Anonymkode: ebce9...afe
Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #2 Skrevet 26. august 2019 Hva med å ringe lege? Jeg fikk også sterke smerter til tider, men det var denne stillingen når ligamentbåndene strakk seg. Kan det være dette du kjenner? Kanskje du blir dårlig fordi du blir engstelig? Uansett - de gjør desverre lite for deg om det viser seg å være noe galt. Til det er du ikke langt nok på vei. Du har ikke feber? Er du bekymret, ringer du lege. Eller sykehuset. Der kan de i allefall lytte etter hjertelyd. God bedring og lykke til ❤❤ Anonymkode: bb5aa...6c9
Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #3 Skrevet 26. august 2019 Gallesmerter? Anonymkode: 9994a...d99
Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #4 Skrevet 26. august 2019 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gallesmerter? Anonymkode: 9994a...d99 Galleblæren sitter på høyre side. Anonymkode: bb5aa...6c9
Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #5 Skrevet 26. august 2019 Obstipasjon? Hadde det mye i begynnelsen denne gangen? Låg på gulvet og kaldvæsvettet. Anonymkode: 6db85...45c
Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #6 Skrevet 26. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Galleblæren sitter på høyre side. Anonymkode: bb5aa...6c9 Jeg hadde smerter mot venstre i tillegg til midten av magen. Hvor den sitter og hvor smertene stråler er to forskjellige ting. Anonymkode: 9994a...d99
Anonym bruker Skrevet 26. august 2019 #7 Skrevet 26. august 2019 Takk for svar. Var hos legen og skulle sendes henvisning til gynekolog og evt derifra kirurg, med mistanke om nyrestein. Var noe usikker på symptomene mine, men tvilte på spontanabort.. Så nå må jeg bare vente 🤔 Anonymkode: ebce9...afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå