Gå til innhold

Fortvilet, usikker og redd


11.05.19

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå ei lita jente på 3mnd. Hun vokser slik hun skal og det er ingen som sier at noe er unormalt med min baby men jeg føler fortsatt at det er noe som ikke stemmer. For det første så spiser hun lite, på en hel dag kan det gå kun en hel flaske med melk (Ca 270ml). Jeg gir flaske og bryst men brystet er kun om natten og da vet jeg ikke hvor mye hun spiser men hun virker fornøyd etter hvert måltid og det bør jeg jo være fornøyd med. Men jeg er redd hun ikke spiser det hun bør spise i løpet av dagen. Hun sover nesten ikke noen ting på dagtid og blir veldig lett sint... bare hun blir flyttet på så er det full krig hvis jeg kan si det slik. Vi har tenkt på at det kan være symptomer på ADHD dersom det er mye av det i slekten hennes og spesielt mye i foreldrene men uansett, bør ikke dette påvirke hvordan hun spiser.... er dette normalt eller har dere noen gode råd eller noe slikt? Si hva som helst! Jeg føler meg så håpløs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du urolig for spisingen så dra på helsestasjonen og få henne veiet. Det er den beste måten å følge med på om baby spiser det den trenger. Det er store variasjoner i spisemønster/mengde fra en baby til en annen. Det viktige er at hun følger sin egen kurve og legger på seg i forhold til den.

Du kan også be om en snakk med helsesøster om de andre tankene du har. Jeg vet ikke noe om det, men helsesøstrene har mye erfaring med alle slags barn, så det er et godt sted å spørre.

Anonymkode: 23a76...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...