Gå til innhold

Bursdagspresang til mannen min (37 år)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en fitbit charge 3 klokke når jeg fylte år (jeg hadde ønska meg det) og er kjempe fornøyd👍 vurderer å kjøpe det samme til mannen min, men er så usikker på om det er så lurt. Han er litt kraftig (har mage) og er ikke veldig motivert for å trene. Han veier mellom 105-110 kg og er 182 høy ca. Usikker på hvordan han tolker det viss han får ei slik klokke. Hva hadde du tenkt?

Anonymkode: 777c4...27f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke kjøpt det hvis han ikke liker å trene. 

Anonymkode: 068ba...d01

Skrevet

Gubben min veier d samme +5kg og hadde digga det, for han jobber utrolig mye og hadde sikkert syns det var stas å se både på søvn, antall skritt osv. 

Han er ikke direkte stor, ser mer veltrent ut (mye muskler) 

Anonymkode: 9b1f4...372

Skrevet

Kanskje han blir motivert av å få en slik gave, uansett blir man jo glad for de gavene man får:) kjør på.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gubben min veier d samme +5kg og hadde digga det, for han jobber utrolig mye og hadde sikkert syns det var stas å se både på søvn, antall skritt osv. 

Han er ikke direkte stor, ser mer veltrent ut (mye muskler) 

Anonymkode: 9b1f4...372

Mannen min og jobber mye  og får for lite søvn (ihvertfall på natt), han legger seg ikke før midnatt og står opp 5.45, han sovner og fort på ettermiddag og kveld (selv om det egentlig ikke er planlagt, så sovner han) HI

Skrevet

37-åringer er egentlig ikke gamle nok til en slik klokke. Det ender bare med at han somler den vekk. Lurest å ikke begynne for tidlig med nye ting, vent heller til 40-årsdagen når han er blitt litt mer moden.

Du er vel en av dem som lar ham sitte forovervendt i bilen også??

Anonymkode: 1dfa4...2df

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk en fitbit charge 3 klokke når jeg fylte år (jeg hadde ønska meg det) og er kjempe fornøyd👍 vurderer å kjøpe det samme til mannen min, men er så usikker på om det er så lurt. Han er litt kraftig (har mage) og er ikke veldig motivert for å trene. Han veier mellom 105-110 kg og er 182 høy ca. Usikker på hvordan han tolker det viss han får ei slik klokke. Hva hadde du tenkt?

Kjøp en slik klokke til ham og bruk det som motivasjon til å trene sammen.

Om han veier 110 kg så har han fedme og begynner å nærme seg alvorlig fedme.

Så bruk den positivt, få ham med på trening og turer, la det gå sport i det.

Anonymkode: 40567...f5f

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

37-åringer er egentlig ikke gamle nok til en slik klokke. Det ender bare med at han somler den vekk. Lurest å ikke begynne for tidlig med nye ting, vent heller til 40-årsdagen når han er blitt litt mer moden.

Du er vel en av dem som lar ham sitte forovervendt i bilen også??

Anonymkode: 1dfa4...2df

Fantastisk 😂😂😂

Anonymkode: 30732...5c2

Skrevet

Jeg ser personlig ikke hva man skal med en slik klokke med mindre man

1) Lar seg motivere til mer bevegelse av å se antall skritt i løpet av en dag 

2) Ønsker å holde oversikt over treningsresultater

Hvis ikke noe av dette stemmer for mannen din, er det jo et totalt bortkastet kjøp. 

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde ikke likt å få en slik klokke, hvis jeg ikke spesifikt hadde ønsket meg en. Hadde samboer kjøpt en til meg, så hadde jeg blitt sur. Jeg bruker pulsklokke når jeg trener, men ellers så liker jeg pynte klokker. Hvis samboer hadde kjøpt den til meg som et hint om at jeg er overvektig, så hadde jeg i hvertfall blitt sur§

Anonymkode: d9f1c...bd2

Skrevet

Hvis han ikke har behov for den eller ønsker seg den, så hadde jeg droppet det. Kjøpe gave for å oppnå noe med den (kjøper fitbit for da begynner han kanskje å trene) er noe av det dummeste jeg vet om.

Anonymkode: 8b74e...74f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...