Gå til innhold

Tenåringen, altså ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble brått litt kaldt ute på kvelden og jeg trakk på meg en gammel hettegenser til mannen min, sånn collegegenser. Jeg går aldri i hettegenser. Sønnen min på 17 år får øye på meg og lurer på hva jeg har på meg, jeg forklarer og han sier: "Du ser plutselig enda yngre ut en vanlig, den der var du skikkelig søt i, mamma!" Awww, snakk om koselig kommentar da ❤

Anonymkode: 96567...fe7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig ❤️ Det er ofte så mye fokus på vanskelige tenåringer, humørsvingninger og krangler. Denne siden finnes også, og man blir jo SÅ glad når det skjer :-) Flott gutt du har ❤️

Anonymkode: c6fd4...821

Skrevet

Ååå, sånt er så godt å lese:) jammen kan de være gode også disse hormontrollene 😉

Skrevet

Det er sånne glimt som gjør at man kommer gjennom tenårene sånn noenlunde i vater.  

Skrevet

Så god en gutt :)

Anonymkode: 0b3c5...025

Skrevet

For en søt gutt!

Hadde et par søte opplevelse ned en av min 15 år gamle sønns kompiser også. Det er noen litt nye venner han fikk da han begynte på ungdomsskolen. 

Den ene gangen var da han kom hit første gang etter ferien, da var jeg på vei ut og traff ham i oppkjørselen. Da fikk jeg er god klem og et høflig spørsmål om jeg hadde hatt en fin ferie. Der syns jeg var veldig koselig.

Den andre var da jeg hadde Vippset penger til sønnen min en gang, så han kunne spandere pizza på kompisene.

Da fikk jeg en liten video tilsendt fra sønnen min, der denne kompisen spilte gitar og sang en liten, vittig takke-sang til meg (Å, tusen takk, og takk mammaen til Oscar, osv). 

Syns tenåringer er utrolig søte iblant, Hehe.

Anonymkode: 34421...67b

Skrevet

Tenåringer er generelt sett veldig skjønne, jeg synes ofte de får unødig mye pes. Ved siden av å ha egne tenåringer, jobber jeg med tenåringer (VGS) og synes jeg har verdens beste jobb som får være så mye sammen med så mange herlige ungdommer 😊 

HI

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det ble brått litt kaldt ute på kvelden og jeg trakk på meg en gammel hettegenser til mannen min, sånn collegegenser. Jeg går aldri i hettegenser. Sønnen min på 17 år får øye på meg og lurer på hva jeg har på meg, jeg forklarer og han sier: "Du ser plutselig enda yngre ut en vanlig, den der var du skikkelig søt i, mamma!" Awww, snakk om koselig kommentar da ❤

Herlig!!

Min tenåring kommer løpende ut fra «hula» si for å gi meg en klem når han hører meg i ytterdøra❤️ Smører jeg niste til han, lager yndlingsmaten eller hva som helst sier han «tusen takk, mamma» og gir meg klem. 

Virker så stor og nesten-voksen og tøff hele dagen, helt til det blir kveld og han legger hodet sitt på fanget mitt og vil jeg skal stryke han i håret❤️❤️

Har hørt mye snakk om tenårene, skal innrømme jeg har grudd meg litt, men nå når jeg har en tenåring skjønner jeg ikke hva folk snakker om. 

Anonymkode: 24a05...9ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...