Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #1 Skrevet 25. august 2019 Jeg tenkte å lage det nå. Har vært ute og plukket. Jeg ønsker å lage det med klassen i høst (1. klasse). Har du noen tips? Hva må jeg huske på? (Skal ha bærene i fryseren i natt). Anonymkode: 97cc9...63e
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #2 Skrevet 25. august 2019 Det er bare å følge oppskriften! Lykke til! Anonymkode: 7a318...ecb
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #3 Skrevet 25. august 2019 Husk å fryse bærene først! Anonymkode: fcccb...290
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå