Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #1 Skrevet 25. august 2019 Hei! Dere som jobber som lærere, har dere gått opp i lønn etter 1.juli? Jeg trodde garantilønna skulle gå opp etter oppgjøret i mai, men årslønnen min har ikke økt. Er det noen lærere som har gått opp? Er det ikke slik at alle skal gå opp i lønn? Ser at jeg har en del lavere lønn nå, enn det som er garantilønna på utdanningsforbundet sine sider. Anonymkode: 9fd67...ed8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #2 Skrevet 25. august 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hei! Dere som jobber som lærere, har dere gått opp i lønn etter 1.juli? Jeg trodde garantilønna skulle gå opp etter oppgjøret i mai, men årslønnen min har ikke økt. Er det noen lærere som har gått opp? Er det ikke slik at alle skal gå opp i lønn? Ser at jeg har en del lavere lønn nå, enn det som er garantilønna på utdanningsforbundet sine sider. Anonymkode: 9fd67...ed8 Er du organisert? Da spør du i så tilfelle tillitsvalgt. På skolen jeg jobber har vi som er organisert bedre betalt enn de som ikke er... Anonymkode: c5afe...f25
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #3 Skrevet 25. august 2019 Ja, er organisert. Har tenkt på å kontakte tillitsvalgt, men hn er ikke så lett å få tak i dessverre. I lønnstabellen ser jeg at det står at garantilønna er 450 med 0 år ansiennitet. Jeg har mindre enn det nå, med flere års ansiennitet. Får prøve å få tak i tillitsvalgt i morgen. Anonymkode: 9fd67...ed8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #4 Skrevet 25. august 2019 Jeg fikk beskjed av tillitsvalgt på jobben vår, at vi vil bli etterbetalt i aug/sep. Tror det var noe tekniske problemer som var årsaken her. Anonymkode: 81e2f...9f8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #5 Skrevet 25. august 2019 Jeg gikk opp allerede i juli, med etterbetaling for mai. I tillegg ble kompetansetillegget mitt nå innbakt i lønnen min fra august av slik at årslønnen økte (men utbetalingen blir jo selvsagt lik). Anonymkode: 1749a...2f0
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #6 Skrevet 25. august 2019 Det kommer! Og da blir det også etterbetalt fra 1. mai. Er du på feil sted i ansiennitetsstigen? Sjekk lønnslippen i september og oktober. Stemmer det ikke da, så tar du det opp med merkantil. Anonymkode: 562e9...b55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå