Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #1 Skrevet 25. august 2019 Hvis man flytter før boligen har blitt solgt, hvordan er det da vanlig å ordne det med banken? Jeg bor i en leilighet med ganske høye fellesutgifter. Hvis jeg flytter, må jo disse betales fram til boligen blir solgt. Det skal gå bra, i tillegg til leie av ny bolig (tenker å leie en periode før jeg kjøper på det nye stedet), men ikke dersom jeg også må betale avdrag på lånet. Er det vanlig at man avtaler noen måneder avdragsfrihet med banken i slike situasjoner, fram til boligen har blitt solgt? (Kommer selvsagt til å prøve å få solgt før jeg flytter, men hva hvis dette ikke går?) Anonymkode: 17c7b...249
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #2 Skrevet 25. august 2019 Jeg leide ut på korttidsleie. På den måten dekket det utgiftene. Anonymkode: 6d37a...e40
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #3 Skrevet 25. august 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg leide ut på korttidsleie. På den måten dekket det utgiftene. Anonymkode: 6d37a...e40 Det er ikke så godt leiemarked her, så det vil jeg ikke satse på. Skal selvsagt snakke med banken, men jeg vil gjerne høre hvordan slikt pleier å ordnes. Har aldri solgt bolig før. Anonymkode: 17c7b...249
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå