Gå til innhold

Utrolig slemt og idiotisk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

En ikke så nær venninne/bekjent har vært interessert i en mann nesten hele livet. De har hatt noen affærer til og fra siden de var unge, men han er i et forhold med en annen dame, som hun dessuten er litt venninne med, så hun har stort sett holdt seg unna.

Hun sier han har sagt at det er hun som er kvinnen i hans liv, den han aldri fikk. at han er gal etter henne, Men hun vet at han også har hatt et forhold på si med en annen kvinne, han er litt glad i pene damer.

Nå har hun kommet på den glupe ideen å tipse mannens samboer om denne andre (anonymt) - som hun tror han ikke treffer mer. Så håper hun at han da blir kastet ut, og så velger henne.
De har barn, men de er voksne begge to.

Er ikke det en ufattelig dustete og slem plan? Jeg har sagt at hun ikke må finne på å gjøre det, men holde seg unna. Håper virkelig hun hører på meg.....

Anonymkode: 1c223...d16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synes jeg høres helt greit ut. 

Anonymkode: fed0d...6f0

Skrevet

Hadde han vært interessert hadde han valgt henne for lenge siden. Dustete plan. 

Anonymkode: 54b19...71e

Skrevet

Jeg ville blitt opplyst, uansett hvem beskjeden kom fra. Barn eller ei. Jeg har selv fire..

Anonymkode: 8fc86...268

Skrevet

Venninnen din er ond. Setter egne lyster foran de to barna som blir skadelidende. 

Anonymkode: 8cf47...d91

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Venninnen din er ond. Setter egne lyster foran de to barna som blir skadelidende. 

Anonymkode: 8cf47...d91

Eh. Det er vel først og fremst faren til disse barna som gjør det? 

Anonymkode: fed0d...6f0

Skrevet

Det høres ut som om de fortjener hverandre

Anonymkode: 5bac8...daa

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eh. Det er vel først og fremst faren til disse barna som gjør det? 

Anonymkode: fed0d...6f0

Selvsagt er det først og fremst faren som gjør det. Men tråden handler altså ikke om hvem som har mest skyld. 

HI sin venninne er uansett ond, ond, ond. 

Anonymkode: 8cf47...d91

Skrevet

Så hun vil ødelegge et forhold for å ta over en mann hun aldri kan stole på... Fin fremtid.

Anonymkode: 105d3...e64

Skrevet

Hadde han ønsket henne, så hadde han valgt henne. Det gjorde han ikke. 

Anonymkode: 2d7c5...9ce

Skrevet

Det er jo virkelig synd i din venninne som har så lite respekt for seg selv, som mener hun fortjener så uendelig lite av en partner!

Ser man det fra din venninnes ståsted så påstår denne mannen at han alltid har elsket henne, at han ikke greier seg uten henne. Og likevel har han selv valgt å leve livet sitt med og få barn med en annen kvinne. Videre har han valgt å ha minst én annen elskerinne, kanskje flere.

Så din venninne ønsker seg altså en mann som har vært "utro" mot henne med flere andre kvinner, selv om han påstår at det er henne han vil ha, henne han elsker.

Han vet jo at han kan få henne. Faktum er at han ikke er villig til å gjøre noen endringer, for han vil ikke ha henne mer enn familien sin! Hadde han villet ha henne mer, da hadde han gjort noe med det for lenge siden. For hun har jo vært tilgjengelig lenge. Men han er mer enn fornøyd nok med å bare ha henne som elskerinne. Og selvfølgelig sier han at han er gal etter henne - noe må han jo si for at hun skal stille opp som hans gratis sexpartner i årevis, den han aldri prioriterer, den han aldri velger, den han har tilgjengelig når det passer ham selv. Men også den han har samvittighet til å drite i når det passer ham, lar henne være alene, lar henne ha hele livet sitt på vent på ingenting, lar henne oppleve alle høytider alene. Hun er naiv om hun tror han virkelig elsker henne, i hvert fall at det egentlig er henne han vil ha. Om han virkelig elsket henne så ville han gått fra kona for å få henne. Og om han følte han ikke kunne gå fra kona pga. barna, da hadde han - hvis han virkelig elsket henne - ønsket at hun skulle få muligheten til å oppleve kjærlighet av en mann som ikke bare elsket henne, men som også ville ha henne nok til å leve med henne. Men han er egoistisk, han ønsker ikke at hun skal bli lykkelig.

Så går hun gjennom med denne planen så håper hun altså å skape et live med en mann som ikke tenker på hennes lykke, som egentlig ikke vil leve med henne. Kanskje ender de sammen, men det er i så fall bare fordi han er blitt fratatt det han ønsket seg mer enn henne. Og om hun ikke unner ham å beholde familien sin (som han har vist at han velger), da stikker vel ikke hennes kjærlighet særlig dypt heller...

Anonymkode: 71040...d16

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt er det først og fremst faren som gjør det. Men tråden handler altså ikke om hvem som har mest skyld. 

HI sin venninne er uansett ond, ond, ond. 

Anonymkode: 8cf47...d91

Ondskap vil si å ha et bevisst ønske om å skade noen. 

Anonymkode: fed0d...6f0

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så hun vil ødelegge et forhold for å ta over en mann hun aldri kan stole på... Fin fremtid.

Anonymkode: 105d3...e64

Hehe. Mannen puler minst to andre enn henne han har barn med. Det forholdet er nok ganske ødelagt allerede. Jeg synes kona/samboeren fortjener å få hvite hva for en ynkelig, kåt stakkar hun lever med. 

Anonymkode: fed0d...6f0

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo virkelig synd i din venninne som har så lite respekt for seg selv, som mener hun fortjener så uendelig lite av en partner!

Ser man det fra din venninnes ståsted så påstår denne mannen at han alltid har elsket henne, at han ikke greier seg uten henne. Og likevel har han selv valgt å leve livet sitt med og få barn med en annen kvinne. Videre har han valgt å ha minst én annen elskerinne, kanskje flere.

Så din venninne ønsker seg altså en mann som har vært "utro" mot henne med flere andre kvinner, selv om han påstår at det er henne han vil ha, henne han elsker.

Han vet jo at han kan få henne. Faktum er at han ikke er villig til å gjøre noen endringer, for han vil ikke ha henne mer enn familien sin! Hadde han villet ha henne mer, da hadde han gjort noe med det for lenge siden. For hun har jo vært tilgjengelig lenge. Men han er mer enn fornøyd nok med å bare ha henne som elskerinne. Og selvfølgelig sier han at han er gal etter henne - noe må han jo si for at hun skal stille opp som hans gratis sexpartner i årevis, den han aldri prioriterer, den han aldri velger, den han har tilgjengelig når det passer ham selv. Men også den han har samvittighet til å drite i når det passer ham, lar henne være alene, lar henne ha hele livet sitt på vent på ingenting, lar henne oppleve alle høytider alene. Hun er naiv om hun tror han virkelig elsker henne, i hvert fall at det egentlig er henne han vil ha. Om han virkelig elsket henne så ville han gått fra kona for å få henne. Og om han følte han ikke kunne gå fra kona pga. barna, da hadde han - hvis han virkelig elsket henne - ønsket at hun skulle få muligheten til å oppleve kjærlighet av en mann som ikke bare elsket henne, men som også ville ha henne nok til å leve med henne. Men han er egoistisk, han ønsker ikke at hun skal bli lykkelig.

Så går hun gjennom med denne planen så håper hun altså å skape et live med en mann som ikke tenker på hennes lykke, som egentlig ikke vil leve med henne. Kanskje ender de sammen, men det er i så fall bare fordi han er blitt fratatt det han ønsket seg mer enn henne. Og om hun ikke unner ham å beholde familien sin (som han har vist at han velger), da stikker vel ikke hennes kjærlighet særlig dypt heller...

Anonymkode: 71040...d16

Ja dette er egentlig det jeg tenker også.  hi

Anonymkode: 1c223...d16

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja dette er egentlig det jeg tenker også.  hi

Anonymkode: 1c223...d16

Tror din venninne setter seg selv veldig lavt. Og det er jo bare trist.

Ellers er jeg enig med de over som sier at mannens kone egentlig fortjener å vite hvordan han holder på. Disse to "vi" vet om er jo med stor sannsynlighet ikke de eneste han har sex med. Jeg vil anta at han trolig ikke bruker kondom bestandig, vil også tro at han aksepterer og utfører oralsex - ergo utsetter han også kona for smittefare for seksuelt overførbare infeksjoner.

Så hadde jeg vært denne mannens kone så hadde jeg ønsket å vite.

Anonymkode: 71040...d16

Skrevet

Høres ut som et skikkelig godt utgangspunkt for et sunt og godt forhold

Anonymkode: 4a034...54c

Skrevet

Syns det høres ut som en genial plan.

Hun sier i fra til en kvinne slik at denne kvinnen slipper å leve i uvissheten over hvilken idiot av en mann hun har.
Venninna får han, og siden han er kronisk utro blir hun også bedratt og får han ut av hodet slik at hun blir i stand til å finne seg et fornuftig mannebein etterpå...

Anonymkode: d4739...7ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...