Anonym bruker Skrevet 24. august 2019 #1 Skrevet 24. august 2019 Er det flere som sitter og glor på TV med mannen hver helg ? Føler at alle andre er på middag hos hverandre og koser seg. Vi har ingen sånne venner, så blir Netflix hver fredag og lørdagskveld. Greit i blant, men litt trist hver helg .... hva gjør dere andre ? Anonymkode: 33050...755
Anonym bruker Skrevet 24. august 2019 #2 Skrevet 24. august 2019 Sitter alene, skulle gitt mye for å ha en mann å være sammen med Anonymkode: d9f60...ba3
Anonym bruker Skrevet 24. august 2019 #3 Skrevet 24. august 2019 Huff ja bør være glad jeg har en mann. Vi koser jo oss. Synd at jeg ødelegger med å deppe. Får ta meg sammen. Anonymkode: 33050...755
KellyTaylor Skrevet 24. august 2019 #4 Skrevet 24. august 2019 Nydelig å sitte i sofa og glane på en film eller to etter en hektisk uke. Orker ikke å være sosial hver helg og trives best hjemme👌
CherryC Skrevet 24. august 2019 #5 Skrevet 24. august 2019 Ingen mann da, men elsker fredag og lørdagskveldene. Koser meg sammen med barna og har lave skuldre og beina på bordet
Anonym bruker Skrevet 24. august 2019 #6 Skrevet 24. august 2019 Eldste kom hjem nå. Mannen og jeg ser Netflix og drikker brus. Jeg var på fest igår Anonymkode: 3dd42...f78
Anonym bruker Skrevet 24. august 2019 #7 Skrevet 24. august 2019 Sitter og koser meg hjemme alene. Begge ungene er ute, men kommer nok ramlende inn døra snart. Yngste dro ut for noen timer siden, eldste dro tidligere idag. Jeg stortrives i eget selskap og nyter det. Vært sosial med ungene tidligere idag. Meg og yngste satt og spiste eplekakedeig rett fra bollen ista. Liten ting, men utrolig koselig selv nå som hun er tennåring. Også har jeg vært hos naboen tidligere idag, skravlet og drukket kaffe. (Også måtte jeg beise ferdig trappa, for da kunne jeg nyte synet av en kjell mann i stige som malte noen meter unna meg. Nyter synet av menn som jobber, men jeg vil ikke noe mer enn å se) Anonymkode: 59fa8...96a
Anonym bruker Skrevet 24. august 2019 #8 Skrevet 24. august 2019 Er som regel alene. Ingen mann. To små barn. Anonymkode: d2fdb...316
Anonym bruker Skrevet 24. august 2019 #9 Skrevet 24. august 2019 Vi er ikke særlig sosiale, helgene er familietid og vi trenger å slappe av og bare være sammen. Det hender vi er ute på middag eller noe, men vanligvis er vi hjemme. Det er vel det som er mest vanlig? Helgene blir brukt til div i hus, hage og våre foreldre som vi ikke har tid og overskudd til i ukedagene, og kveldene blir brukt til tv og mat/snop. Anonymkode: f5271...456
Anonym bruker Skrevet 24. august 2019 #10 Skrevet 24. august 2019 Familien igår, jentekveld idag. Middag og skravling😊 Anonymkode: bffdd...4cf
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #11 Skrevet 25. august 2019 Er som regel alene hver kveld til tross for at jeg har mann i hus. Har 3 barn så er mange koselige kvelder frem til de er lagt. Skulle gjerne bare hatt en kveld ute med noen venninner.. Anonymkode: 1eec1...fcc
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #12 Skrevet 25. august 2019 Som regel mann og ungene hver helgekveld. Trives med det. Hverdagene går så fort så koser meg veldig hjemme på helgen. Har noen vennepar, men ingen har barnevakt så sjelden vi treffes alle. Anonymkode: 2591a...647
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #13 Skrevet 25. august 2019 Vi har ingen nære venner lenger, syns det er litt trist. Men ser at det er vanlig å sitte alene. Bare kjenner på ensomheten som jeg hadde som barn. Så blir jeg litt sint på meg selv som føler meg ensom når jeg har en flott man og flotte barn. Må nok bare ta meg sammen. Hender det blir en kopp kaffe når ungene blir hentet osv. Og treffer jo voksne innimellom. Jaja får vel bare gjøre det beste ut av det. Anonymkode: 33050...755
litekreativtbrukernavn Skrevet 25. august 2019 #14 Skrevet 25. august 2019 Ikke noe bedre en litt nettflix og vin i helgen med mannen etter en hektisk arbeidsuke, etter at barna er i seng. Finner på ting på dagtid, kvelden er sofa 😊
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #15 Skrevet 25. august 2019 Normalen er jo føttene på bordet og bok eller TV. I går var det fest og formen er deretter (jeg forstår ikke hvordan jeg klarte å gå på fest torsdag, fredag og lørdag i studietiden). Tror jeg trenger en kveld i sofaen for å lade batteriene nok til en hektisk uke. Anonymkode: 2ef2b...2fe
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #16 Skrevet 25. august 2019 Hva med å invitere noen naboer på middag? Det har vi gjort og nå går det litt på rundgang. Veldig trivelig! Anonymkode: 2a52b...a79
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #17 Skrevet 25. august 2019 Elsker å bare være kjernefamilien på kveldene. I helgen er vi sosiale på dag og ettermiddag. Anonymkode: a3725...0f2
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #18 Skrevet 25. august 2019 Det er vel mye opp til hva dere gjør det til selv også, Hi? Dere er jo to. Er dere friske er det jo mye dere kan gjøre for å endre ting. Jeg er alene, syk, uten barn, ingen tv, elendig økonomi. Jeg kan telle på én hånd hvor mange kvelder i året jeg er sammen med andre. Venner har forsvunnet med sykdom og dårlig økonomi og jeg har ikke lenger helse til å hverken stelle i stand noe eller delta på noe som gjør at jeg kan bli kjent med nye. Så det å ha familie og alle muligheter, det er min drøm... du er rik, HI! Anonymkode: 95e50...466
Anonym bruker Skrevet 25. august 2019 #19 Skrevet 25. august 2019 Jeg liker å slappe av med mannen og TV i helgene. Nå har vi nettopp sett «Våre håpefulle» på tv2, så kan vi eksistere programmet, personene, norsk skole, osv resten av kvelden. Elsker det! Vi har ikke tid til sånt resten av uka. Ellers så spiller vi gjerne brettspill på kvelden Regner med at eldste barnet snart begynner å sitte våken litt lengre med oss på kveldene i helgene. Gleder meg til det også Anonymkode: fcf49...380
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå