Gå til innhold

Når kom magen fram


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når begynte deres mage å synes godt? 

Jeg er tredjegangs gravid,og magen strutter veldig. På kvelden er den også hard og større. På morgenen er den mer myk og litt mindre.🙈

Anonymkode: db320...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rundt 5.-6 mnd. Husker ikke helt, 3. gangs her også. Jeg synes magen er helt lik hele tiden, har hatt mye kynnere i det siste, da blir magen stenhard. Men jeg har ikke så lenge igjen nå, max 2 uker tenker jeg.

Anonymkode: 62c34...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha,jeg er ikke mer enn 15 uker på vei nå, og syns magen er så stor til antall uker🙈

Anonymkode: db320...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er tredjegangs gravid, og magen ble synlig allerede i uke 7-8 🙂 Nå er jeg 15 uker på vei og magen er kjempestor 😛 umulig å skjule noe her ja 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten med en gang (pga oppblåsthet), vsr ingen vits i å skjule.. i tillegg til ekstrem svangerskapskvalme da, så hadde ikke vært noen vits i å prøve å skjule det en gang.. ble mer og mer synlig fra rundt 11 uker. Ser det godt nå, 15 uker i dag med nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gravid med tvillinger. Magen kom i uke 8. Var litt i fornektelse da jeg tenkte magen umulig kan vokse så tidlig.

Det må være luft. Men jeg hadde aldri forstoppelse. Heller motsatt. Hadde endel diare 🙈

Ble mer å mer usikker på hva som skjedde så tok en privat ultralyd og der var det to stk å det hele ga mening 😛 

Er nå 5 mnd gravid å ser ut som jeg skal klekke når som helst. 

Anonymkode: 5b060...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Buksene mine slutta å passe ved rundt 7 måneder med første og 5 måneder med andre. Må innrømme at det med andremann var det rumpa som var problemet og ikke magen. Jeg ble rett og slett feit.

Jeg er høy, og lang i livet. Så magen ble aldri en slik gravidmage som de fleste har. Jeg så ut som jeg var oppblåst.

Anonymkode: 0c5b4...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Med nr 1 fikk jeg mage rundt uke 20

med nr 2 fikk jeg mage rundt uke 16

med nr 3 fikk jeg synlig mage rundt uke 30

 

så veldig forskjell på meg, hadde gått ned ganske mange kg mellom barn nr 2 og 3 og bærte langt inne i kroppen. Kunne faktisk skjule det i uke 30.

Anonymkode: 38e49...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...