Gå til innhold

Hormonspiral. Klarer ikke kjenne trådene. Hvordan vet jeg at den er på plass?:/


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk satt inn spiral på tirsdag.  Har aldri merket noe til den, men småblødde tirsdag og onsdag. Nå begynner jeg blø kraftigere,  nesten som menstruasjon og jeg skal vel egentlig ha mensen nå på søndag. 

 

Jeg har enda ikke kjent trådene. Redd den plutselig er borte siden jeg aldri har merket noe til den. Har alle klart å kjenne trådene?

Anonymkode: f2489...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis trådene er klippet kort, så er det ikke så lett å kjenne dem. 

Men du hadde vel lagt merke til det hvis den falt ut?

Anonymkode: be4ca...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis trådene er klippet kort, så er det ikke så lett å kjenne dem. 

Men du hadde vel lagt merke til det hvis den falt ut?

Anonymkode: be4ca...eaf

Jeg har ikke peiling, aldri hatt det før. 

Vet heller ikke om trådene er klippet kort. Den ble satt inn veldig plutselig på en kontrolltime etter at jeg har vært gjennom en utredning, så jeg glemte spørre om diverse:/  Har bare lest så mye om alle som får vondt og sånn tidligere og siden jeg har merket null til den, ble jeg bare skeptisk.

Anonymkode: f2489...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk satt inn spiral for noen mnd siden. Kjente ingenting når den ble satt inn, og ingen smerter i ettertid. Kan heller ikke kjenne noe til den. Blødde i 1mnd etter innsetting. Jeg hadde oppfølging etter 4uker der gynekologen sjekket med onnvendig ul at den satt på plass.

Anonymkode: fb917...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk satt inn spiral for noen mnd siden. Kjente ingenting når den ble satt inn, og ingen smerter i ettertid. Kan heller ikke kjenne noe til den. Blødde i 1mnd etter innsetting. Jeg hadde oppfølging etter 4uker der gynekologen sjekket med onnvendig ul at den satt på plass.

Anonymkode: fb917...dcd

Takk for svar. Beroliget meg litt. 

Skal be om kontrolltime etter en stund:)

Anonymkode: f2489...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk satt inn spiral for noen mnd siden. Kjente ingenting når den ble satt inn, og ingen smerter i ettertid. Kan heller ikke kjenne noe til den. Blødde i 1mnd etter innsetting. Jeg hadde oppfølging etter 4uker der gynekologen sjekket med onnvendig ul at den satt på plass.

Anonymkode: fb917...dcd

Er det vanlig med kontrolltime etterpå? Jeg skal sette inn hos fastlegen i neste uke 

Anonymkode: fc1b2...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...