Gå til innhold

Ga bort brukt truse til en tinder-date...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet det høres voldsomt ut. Forrige helg var jeg på besøk hos en mann jeg har truffet igjennom tinder. Vi hadde masse deilig sex og koste oss masse. Han spurte meg om han kunne få trusa mi før jeg reiste. Ja, hvorfor ikke, tenkte jeg og sa ja, vi skulle jo treffes igjen uansett, men nå har det seg ikke slik likevel... Har dere gitt, eller hadde dere gitt bort trusa deres til en mann dere trodde dere ville treffe igjen? 

Anonymkode: 97eee...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville svart «150kr, så er den din!» litt skal man tjene på trusene sine.

Anonymkode: a0899...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville svart «150kr, så er den din!» litt skal man tjene på trusene sine.

Anonymkode: a0899...8da

Han likte duften min, så ville gi den til han, men tviler på at jeg hadde gjort det om jeg visste at jeg ikke skulle se han igjen... 

Hi

Anonymkode: 97eee...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han likte duften min, så ville gi den til han, men tviler på at jeg hadde gjort det om jeg visste at jeg ikke skulle se han igjen... 

Hi

Anonymkode: 97eee...b81

Neste gang: husk betaling.

Anonymkode: a0899...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Neste gang: husk betaling.

Anonymkode: a0899...8da

Ok da😂 Det er det dere gjør altså🙈

Hi

Anonymkode: 97eee...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ok da😂 Det er det dere gjør altså🙈

Hi

Anonymkode: 97eee...b81

Hvis daten hadde bedt om ei truse, så ja.

Anonymkode: a0899...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde jeg ikke gjort. En fyr som spør om slikt på første date er mest trolig ikke seriøs uansett, tenker da at han trolig har en fetisj på brukte truser, og at den du ev. gir da havner i lageret med alle andre.

Hadde syntes det var ganske creepy om en ny date spurte om det. Jeg ville faktisk ha tolket det som om han ikke ville møte meg igjen.

 

Anonymkode: ba8d3...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tatt betalt. Sånne fyrer er som regel de som sitter på nakenprat og ettersøke jenter son vil selge trusene sine, ofte vil de møtes for å ta trusa av selv eller se på at du tar den av. 

Anonymkode: 3a5bc...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, nei.. Ville dessuten ikke vært sammen med en trusesniffer.

Er det mange av dere som synes det er deilig å lukte på mannens underbukser?

Anonymkode: 98958...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du klar over at det du gjorde ikke var riktig?

Anonymkode: 1dc88...b89

Hvorfor i alle dager var ikke det riktig? Om hu ikke var glad i den trusa så spiller da vel ikke det noen rolle??? Teit. 

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eh, nei.. Ville dessuten ikke vært sammen med en trusesniffer.

Er det mange av dere som synes det er deilig å lukte på mannens underbukser?

Anonymkode: 98958...97a

Man trenger da ikke å synes det er deilig å lukte på mannens underbukser for å gi bort sine egne til ekle trusesniffere!? Hva andre gjør når ikke jeg ser eller er tilstede kunne ikke jeg gitt mer f i. Er jo ikke jeg som sniffer. Ser ikke problemet asså..pripne damer

Anonymkode: 3a5bc...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du klar over at det du gjorde ikke var riktig?

Anonymkode: 1dc88...b89

Fortell meg, hva var det som gjorde det til noe galt? Er garantert flere som lurer på det her inne.

Man kan kalle det mye; ekkelt, sløsing, harry, kinky osv, men "ikke riktig" er vel en av de få tingene en ikke kan kalle det.

Anonymkode: d415d...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville svart «150kr, så er den din!» litt skal man tjene på trusene sine.

Anonymkode: a0899...8da

Er du så billig så kan han bare betale deg neste gang så suger du av han, uten protester. Så slipper han bryet med å gjøre det godt for deg også.

Vil du vise at du har litt mer selvrespekt enn å være så billig, så spør du han i stedet, "tja, hva får jeg av deg da?". Nei, en mannetruse er ikke noe tess. Men en t-skjorte derimot.

Anonymkode: a0cc2...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er du klar over at det du gjorde ikke var riktig?

Anonymkode: 1dc88...b89

Herregud.... 

Jeg dater en fyr, og hver gang jeg møter ham får jeg låne ei skjorte som han har svetta i. Er det «ikke riktig», det heller...?

Anonymkode: 67501...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort det, men hadde noen spurt om å få den hadde det nok vært helt ok. Litt kinky, men det er jo bare hyggelig det. 

Anonymkode: 4b693...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han likte duften min, så ville gi den til han, men tviler på at jeg hadde gjort det om jeg visste at jeg ikke skulle se han igjen... 

Hi

Anonymkode: 97eee...b81

Han sier nok det til alle jentene han tar med hjem. Han har nok en stor trusesamling og konkurrerer med kompisene sine om hvem som for flest innen året er omme. You are not the only one! Håper du brukte kondom

Anonymkode: 99bbc...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er du så billig så kan han bare betale deg neste gang så suger du av han, uten protester. Så slipper han bryet med å gjøre det godt for deg også.

Vil du vise at du har litt mer selvrespekt enn å være så billig, så spør du han i stedet, "tja, hva får jeg av deg da?". Nei, en mannetruse er ikke noe tess. Men en t-skjorte derimot.

Anonymkode: a0cc2...6dc

Tja.. har aldri hatt sex med en tinder-date. Men har fått noen middager da. 

Anonymkode: a0899...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok dessverre blitt lurt. Dette er enten en samler, eller en som har konkurranse med kompiser. La det gå, nå har du lært til neste gang ;) 

Anonymkode: 4616d...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...