Gå til innhold

Til dere som har slanket dere


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Målet mitt er ned til før baby vekt, var der imellom de to første. Det ville si 18 kg ned. Nå har jeg gått ned de 8 første siden mai. Klærne begynner å bli litt løse, men burde jeg vente med å kjøpe nytt i håp om at jeg greier gå ned resten? Dumt å kjøpe små klær også siden jeg plutselig står fast. 

Hva er vanlig? Gå med slengete klær en stund? 

Anonymkode: d304a...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville i hvertfall ikke kjøpt mye nytt. Du har vel uansett klær fra før du ble gravid. Kan du ikke bruke dem til du har stabil vekt?

Anonymkode: 9af9d...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned en del mer (ca 50 kg), så jeg var nødt til å kjøpe litt klær underveis. Men kjøpte få og billige plagg som kunne justeres/strammes inn etter hvert så de holdt over flere størrelser. Bukser med strikk og knyting f.eks. ;)

Anonymkode: a9881...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte underveis. Nå er stilen min litt løs og ledig så kjøpte klær som kanskje var litt trange i mellomperioden. Ellers bruker jeg mye kjoler skjørt som brukes med belte. Så da bare strammes beltet underveis. Bukser med litt strech kan tøyes litt også. 😂😂😂

Anonymkode: 3936a...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville i hvertfall ikke kjøpt mye nytt. Du har vel uansett klær fra før du ble gravid. Kan du ikke bruke dem til du har stabil vekt?

Anonymkode: 9af9d...e95

Har ikke spart så mye på dem, det er jo 10 år siden🙈 

Anonymkode: d304a...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo så fornøyd med å ha blitt slankere så jeg har kjøpt noe nytt. Har kjøpt bukser med stretch og satser på at det ikke blir for posete. 

For meg er det en motivasjon for å holde vekten også. Liker å kunne kjøpe mindre str i klærne og at jeg ser slankere ut. 

Jeg har ikke så mange kg til jeg skal ned men så kommer det vanskelige - holde vekten. 

Jeg har gått ned 8-10 kg. Buksene henger på baken og topper/ kjoler ser alt for vide ut.

klærne fra min tynne periode er en anelse for små og jeg har ingen planer om å bli helt så tynn igjen. 

Jeg har gått fra å veie 48 til 67 og skal ned på 53-55. Straks i mål😅

 

 

Anonymkode: f1aa7...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...