Anonym bruker Skrevet 23. august 2019 #1 Skrevet 23. august 2019 Målet mitt er ned til før baby vekt, var der imellom de to første. Det ville si 18 kg ned. Nå har jeg gått ned de 8 første siden mai. Klærne begynner å bli litt løse, men burde jeg vente med å kjøpe nytt i håp om at jeg greier gå ned resten? Dumt å kjøpe små klær også siden jeg plutselig står fast. Hva er vanlig? Gå med slengete klær en stund? Anonymkode: d304a...c99
Anonym bruker Skrevet 23. august 2019 #2 Skrevet 23. august 2019 Jeg ville i hvertfall ikke kjøpt mye nytt. Du har vel uansett klær fra før du ble gravid. Kan du ikke bruke dem til du har stabil vekt? Anonymkode: 9af9d...e95
Anonym bruker Skrevet 23. august 2019 #3 Skrevet 23. august 2019 Jeg gikk ned en del mer (ca 50 kg), så jeg var nødt til å kjøpe litt klær underveis. Men kjøpte få og billige plagg som kunne justeres/strammes inn etter hvert så de holdt over flere størrelser. Bukser med strikk og knyting f.eks. Anonymkode: a9881...736
Anonym bruker Skrevet 23. august 2019 #4 Skrevet 23. august 2019 Kjøpte underveis. Nå er stilen min litt løs og ledig så kjøpte klær som kanskje var litt trange i mellomperioden. Ellers bruker jeg mye kjoler skjørt som brukes med belte. Så da bare strammes beltet underveis. Bukser med litt strech kan tøyes litt også. 😂😂😂 Anonymkode: 3936a...dc1
Anonym bruker Skrevet 23. august 2019 #5 Skrevet 23. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg ville i hvertfall ikke kjøpt mye nytt. Du har vel uansett klær fra før du ble gravid. Kan du ikke bruke dem til du har stabil vekt? Anonymkode: 9af9d...e95 Har ikke spart så mye på dem, det er jo 10 år siden🙈 Anonymkode: d304a...c99
Anonym bruker Skrevet 23. august 2019 #6 Skrevet 23. august 2019 Jeg er jo så fornøyd med å ha blitt slankere så jeg har kjøpt noe nytt. Har kjøpt bukser med stretch og satser på at det ikke blir for posete. For meg er det en motivasjon for å holde vekten også. Liker å kunne kjøpe mindre str i klærne og at jeg ser slankere ut. Jeg har ikke så mange kg til jeg skal ned men så kommer det vanskelige - holde vekten. Jeg har gått ned 8-10 kg. Buksene henger på baken og topper/ kjoler ser alt for vide ut. klærne fra min tynne periode er en anelse for små og jeg har ingen planer om å bli helt så tynn igjen. Jeg har gått fra å veie 48 til 67 og skal ned på 53-55. Straks i mål😅 Anonymkode: f1aa7...c95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå